Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-10-10 12:34:28 följande:
    Meja är fint! Nja, om dom säger på fredag att det är en tjej så vågar vi nog tro på det, då är det ju andra gången så då betalar vi inte könsul Hoppas dom kan se bara så den inte kniper ihop...  Hmm ja vi har några namn till tjej, pojknamn är ju totalt omöjligt tycker jag! Vi har Mira eller Leia, jag gillar ju Majken men sambon totalvägrar så det kommer den aldrig få heta Pojknamn har vi absolut inga, hade svårt bara att komma på Milo  
    kan bara hålla med pojknamn är sååååååååååå svårt.
  • Kristyr

Smultron> åh dumma folk som har lagt bud på några av din småfolktröjor.. *grrr* Ville ju ta på köp nu!

• Kristyr

Ang. syskonvagn visst lär man behöva en sån när storebror kommer vara 21 mån??

• Kristyr

Smultron> ja coola vovvar! jätte jättestor behöver den inte vara men den får inte vara liten bara... han är 80 nu.

Jag har lagt i minnes så klart .-D

• Kristyr
    Tjollabolla skrev 2009-10-11 11:44:36 följande:
    Ja då hade jag nog köpt en. Fast min kompis fick barn när hennes son var 22 månader och dom har ingen syskonvagn, han står på sin ståbräda. Så det är väl olika.
    jag vill ha men gubben är tveksam. Men då kan man undra vem är det som ska gå ut och gå med båda samtigt när den ena är pytte. Inte är det han??!!
  • Kristyr
    Tjollabolla skrev 2009-10-11 11:49:12 följande:
    haha nej exakt! Näe, för ett år sen hade jag absolut köpt syskonvagn. Men nu blir han ju 3 i februari och det känns så onödigt även om det säkert är smidigt ibland. Men en 2 åring orkar ju inte gå/stå hela tiden. Dessutom kanske han vill sova i vagnen? Det gör aldrig Milo... När ska ni ha?
    Han sover i vagnen nu och lär nog göra det i vår med. Maj hoppas jag på.
  • Kristyr

Smultron> jag råkade bli det. Mannen kom in en olämplig dag i månaden och viftade lite för mkt med kallingarna när han skulle sova..

Då gäller det bara att hitta den bästa syskonvagnen då...*puh* har iof nåååååågra månader på mig.

• Kristyr
    Tjollabolla skrev 2009-10-11 11:55:25 följande:
    Åh grattis! Vilken vecka är du i nu då? Ja det lär han nog göra då... Jag hade köpt syskonvagn om jag var som er.
    v 10
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2009-10-11 12:01:17 följande:
    Oj hoppsan då Grattis! När är det bf?
    ca 12/5
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15