Inlägg från: zingo74 |Visa alla inlägg
  • zingo74

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Har en fråga till er ang Molo, ni verkar kunniga Har spanat in deras lurvfleeceoverall, är ju underbart fin!! Tänkte ha nu innan det blir "riktig" vinter, men hur är den i storlekarna?
    Är den väldigt tjock sådet blir så där knöligt när man ska spänna fast i bilstolen, eller något tunnare?
    Vilken hemsida rekommenderar ni?
    Många frågor, hoppas ni kan hjälpa mig!

• zingo74

Oki, tack. Svårt med storleken ändå, lilleman fyller 1 i december, är nu ca 73 lång. Så en 80 kanske är bra nu, men funkar inte till våren och 86 blir nog på tok för stort nu.... Vad tror ni?

• zingo74

Oj, här händer det grejer!! Låter spännande och hoppas liten kan stanna ett tag till i magen!!

Undrar om någon har bra tips på overall, gärna i fleece fast med bomullsfoder i? Hade ju siktat in mig på Molos fleece , men känns som att utan foder kanske inte så varmt ändå??

• zingo74
    Buttelina skrev 2009-10-14 13:36:21 följande:
    hur ska du använda overallen?? i vagn i åkpåse räcker den hela vintern, men i bärsele/fria luften blir den kall!en annan fiiiiiin är villervallas i velour. den är såå gosig
    Okej, nu är jag helt övertygad!! EftersomMolos fleeceoverall är ett "måste" som ngn skrev tidigare och jag har tänkt ha den i vagn med åkpåse så blir det en sån!!! Tack för all hjälp!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15