• pipsa

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-10-14 07:33:12 följande:
    Godmorgon!Milo har feber IGEN! Var ju hemma hela förra veckan! Inatt har den nog varit riktigt hög, han har varit brännhet och legat och snurrat och yrat. Nu var den 37,8... Åh!
    Måste bara fråga e han ofta sjuk?
    Mina barn sjuka hela tiden käns det som.
    Skönt och höra att det e fler som e det inte bara mina barn.
  • pipsa
    Tjollabolla skrev 2009-10-14 07:48:56 följande:
    Denna terminen har det inte varit alls fram tills förra veckan. Men i våras! Konstant! Minst en vecka/månad sen han började förskolan förra hösten... Det är ju vanligt att dom blir sjuka mkt när dom går på förskola, framförallt det första 1-1½ året. Sen blir många härdade, men en del blir ju lättare sjuka helt enkelt...
    Ja jag hade räknat med att sonen sjukke vara mycke sjuk nu första tiden. Började på förskölan i augusti.
    Men dotter e mycke sjuk också men hon har alltid blivit lätt sjuk.
    Ska nog inte ha fler barn.
  • pipsa
    saturnina skrev 2009-10-14 14:03:25 följande:
    I väntan kanske någon kan tipsa mig om overall till min femåring (hon har ny jacka & byxa, men byxan åker bara ner). Helst rosa. Vi har kommit på att hon vill ha samma som lillasyster, nämligen crazy salmon, men den hittar jag ingenstans i stora storlekar. Var hittar jag en rosa bra overall? Alt rosa byxor med hängslen.Desperat...
    vet itne vad du ska ha för storlek men dom har 110 i alla fall

http://www.busochrackartyg.com/product929/category142/subcategory0/Molo---Polaris---Crazy-salmon
  • pipsa
    Smultronhjärta skrev 2009-10-14 14:10:29 följande:
    Ja och så har de 25% just nu också
    heeh ja det har dom e sugen själv på overolen och i den finns kvar i rätt storlek också
  • pipsa
    Smultronhjärta skrev 2009-10-23 12:07:36 följande:
    Den är svår att hitta i butik numera- äldre kollektion som reades till och med på salgen för 150 danska tror jag det var..Men Katvigs vinterkläder är tokdyra i butik så den där ligger låågt
    ok tack
  • pipsa

har tappa bort shopoholicstråden.
    Kan nån länka mig den?

• pipsa
    Smultronhjärta skrev 2009-11-24 11:07:02 följande:
    Hej i tråden!Även jag har startat dagen med att shoppa julklappar-Doraböcker för 500 spänn! Max tjatar om Dora från morgon till kväll och just nu har han bara en liten broschyr om Doraprodukter som han och pappa studerar grundligt varje kväll
    hej vart lite nyfiken vart shoppade du det?
    Har en dora tokig dotter här hemma.
  • pipsa
    Smultronhjärta skrev 2009-11-24 11:29:09 följande:
    Hos Ginza- jag beställde allt jag hittade utom en sångbok
    tackar då ska jag t aoch kika in där
  • pipsa
    Smultronhjärta skrev 2009-11-24 11:38:40 följande:
    Gör det- det finns två rabattkoder om du nu ska beställa.TJUVSTART ger fraktfritt och Canalginza ger 10%- alltid något
    tack va snält.
    Blir nog beställa där till dottern.
    Blir shoppa alla julklappar på nätet i år ingen lust gå i affärer när sambon e så sjuk som han e.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15