• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

God kväll tjejer!
    Kikar in lite då det var ett tag sen sist .
    Underbart söt lite bebbse i BT {#lang_emotions_heart}!!! Grattis grattis Incommunicado!!
    Har en kompis som skulle haft förra söndagen, men än har inte bebisen velat titta ut. Längtar sååå efter att få hålla en liten nyfödd och köpa söta bebiskläder. De tror att det blir en liten tjej så då blir det att jag köper Hollys söta rosa suit med röd klöver. Så underbar!

Passar på att tipsa om att eleraff har tag 3 betala för 2 på allt som är ordinarie pris!

• Jen80
    ängeln83 skrev 2009-10-19 18:24:33 följande:
    Godkväll sötfisar. Kikar in en runda medans båda mina sötnosar sover. Känns som jag inte hinner med nånting just nu
    Men ååååh, har du fått!! STORT grattis ! Vilken underbart söt liten tjej. Så lik sin storebror! Var inne på din sida idag för att kolla när du var beräknad och förstod inte då att du redan fått. Så komiskt! Gick allt bra och när fick du?
    Hemskt vad jag missar när jag inte är inne så ofta...
  • Jen80
    SmillaMilla skrev 2009-10-19 19:13:58 följande:
    Hej tjejer! Äntligen tillbaks efter en dag på sjukhuset. Visst var det som ni trodde. Ett misfall. Vecka 8 något. Fick skrapas. Men nu mår jag bra. KRAM
    Men åh, stor kram till dig !!
  • Jen80
    ängeln83 skrev 2009-10-19 19:44:03 följande:
    Ha ha, jajemensan...här går det undan Jag fick den 15:e, natten till torsdagen. Det gick super bra, vattnet gick på f.m, åkte in till förlossningen och blev inlagda kl 20, strax innan 22 började värkarna, 01.30 krystvärkar och 01.37 var hon ute 2365 g och 43 cm lång.
    Åh, va härligt ! Blev det för tidigt den här gången också. Haha, sitter här med tårar i ögonen. Så glad för din skull och jag kan inte låta bli att sugen på en liten till. Har en kompis som ska ha när som och jag är sååå sugen på att träffa hennes lilla bebis, men har inte varit sugen själv på en. Men nu, för första gången sedan jag fick Ava, så är jag faktiskt lite sugen på en till. Bäst att inte säga det till sambon bara .
  • Jen80
    ängeln83 skrev 2009-10-19 19:51:59 följande:
    Jodå såhär efteråt är det härligt, även om jag svor på att aldrig skaffa fler barn när jag låg där och kved Det gick ju snabbt men jag tycker nog det gjorde ondare denna gången, det var mer intensivt än med Liam. Det blev tidigt även denna gång, hon föddes v.36+0, Liam v.35+6 så det var väldigt lika. Hade egentligen BF 11/11. Förstår att du blir sugen på en till, man blir ju det när ens minsta börjar bli stor...och det är verkligen nåt speciellt med bebisar.
    skojigt med namnen. Vi valde mellan Ava och Meja när Ava föddes. Bestämde oss inte direkt, utan jag testade bägge namnen på henne och kom fram till att det var en liten Ava. Men vi gillar nog lite samma namn känns det som
    Stormis skrev 2009-10-19 19:53:43 följande:
    Vinkar hej Vilka söta små Adrian och Meja i bildis . Gillar speciellt alla Moloutstyrslar som A redan hunnit med på BB . Och som sagt, vad liiiten lilla M var jämfört med Liam
    Hej hej ! Hur är det med dig och lilla magen? Du ska ju också snart ha
  • Jen80
    Buttelina skrev 2009-10-19 20:59:16 följande:
    åhhh JEN80 vilka fiina barn du har underbara bilder!!
    Åh tack söta du ! Härliga bilder från er lilla dansk-träff hemma hos er. Du har också så underbart söta barn!!
  • Jen80
    malinkaunitz skrev 2009-10-19 21:37:40 följande:
    Var har du köpt den svarta kappan?:) Jättesöta barn :)
    Den är från H&M. 299 kr från stl 86 och uppåt. Himla bra pris och hon har får MÅNGA kommentarer när hon har den på sig. Verkligen jättesöt!
  • Jen80
    CamillaJ skrev 2009-10-19 21:48:17 följande:
    God kväll.. sitter framför datorn med liten mage i vägen eller kanske stor :) Mannen min tränar fotboll och barnen har precis kommit i säng, jag själv är lagom shoppingsugen :) men också mycket trött !! Men iaf helt underbara bilder i BT... Jen80 Söta söta Ava :) med fina fina bröderna!!  Incommunicado: Jätte stort grattis till jättefin kille !!! Grattis ... Ängeln: Söta tjejen :) Fin fina bilder som sagt!!
    Men heeeej! Länge sen vi möttes här . Måste se dig och din mage snart ju!!
  • Jen80
    malinkaunitz skrev 2009-10-19 22:23:25 följande:
    Ja den va jätte fin.. Men fanns inte på webben .. och här på ön har vi nästan bara skit på vårt hm.. Tråkigt :/ Fast det kanske va ett tag sen ni köpte den?
    Nej, den finns i butik nu. Eller ja, den kom i höstas så den kanske börjar ta slut. Har inte kollat i butikerna nu eftersom jag redan har en . Synd att den inte finns på webben. Så söt och verkligen super-pris!
  • Jen80

God kväll! Kikar in lite
    Är det salg imorgon??? Missar allt sånt nu när man inte är inne så ofta. Hemska jag, men jag har tröttnat en hel del på molo. Har en del favoriter, men det skulle inte alls vara värt att åka ner på salg för det. Är ni många som ska åka?
    Lade in några bilder på Ava i BT. Som vanligt massa söta barn där och små små bebisar {#lang_emotions_heart}!
    Hoppas allt är bra med er

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15