• Heli77

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Hejsan!

Ursäkta att jag hoppar in såhär och stör lite i er tråd. {#lang_emotions_dreamer}
    Hoppas att det är okej om jag ställer en fråga till er, som antagligen vet lite mer.
    Jag ska beställa vantar och vintermössa från Molo till min 4,5-åriga dotter (normalstor för sin ålder), men är lite rådvill ang storlekarna. 
    Bör jag beställa M eller L?  Vad tror ni, ni som har erfarenhet av dessa?
    Är storlekarna "normala", eller upplever ni dem mindre eller större?
    Jag vore jättetacksam för lite rådgivning!  {#lang_emotions_flower}
    Sigrid, Judith, Esther och Lillith - mina vackra och underbara döttrar. Mamma älskar Er så!
  • Heli77
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 22:07:12 följande:
    Å jag har bara en mindre Molo användare tyvärr.. I vantar har vi M och mössorna lite olika beroende på modell.. Min dotter är snart 3
    Tack snälla för ditt svar och att du tog dig tid!
    Då kanske jag borde satsa på L på vantarna...*funderar*
    Gällande mössa är det vintermössorna med stjärnor jag tänker på.
    Åh, så svårt det är!
    Äsch, i värsta fall får jag skicka tillbaka och byta. Det är ju inte värre än så.
    Jag tackar så mkt för råd, och fortsätter att fundera och klia mig i huvudet ett tag till.
    Sigrid, Judith, Esther och Lillith - mina vackra och underbara döttrar. Mamma älskar Er så!
  • Heli77
    saturnina skrev 2009-10-20 22:18:05 följande:
    Jag har också bara mindre vantar, men jag hade nog satsat på L.
    Då får det nog bli så.
    TACK!
  • Heli77
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 22:20:55 följande:
    Vet du... Maila butiken så råder dom dig säkerligen mycket bättre än vad jag gör.. Dom flesta är ju snabba på mailsvar Dom stickade med stjärnor har vi bara haft rånarmodellen av inte den med "öronflärpar" Äh.. jag e dålig på storlekar åt andra Lycka till med ditt köp, hoppas du får rätsida på det
    Så sant, det ska jag nog göra.
    Det var just de med öronflärpar jag funderade på också..
    Tusen tack återigen för all hjälp!
    Och ursäkta att jag bröt in i er diskussion såhär. Ha det gott alla!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15