Inlägg från: Love Isac |Visa alla inlägg
  • Love Isac

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Hej alla!Fina barn&bilder i BT som vanligt!=0)Ni som kan allt här inne....en liten fråga...Molos mösspr med stjärnor och "öronflärpar".Hur är dem i strlk?Kan en 6-åring ha stlk M??Tack!

• Love Isac
    Buttelina skrev 2009-10-21 09:41:21 följande:
    njäe det tror jag inte att han kan.
    saturnina skrev 2009-10-21 09:44:38 följande:
    Min femåring har L och hon har på intet sätt stort huvud, så nej, köp inte M.
    Okej...Tack så mycket för svar!Får leta annan mössa då...=0)
  • Love Isac
    JsN skrev 2009-10-25 13:43:37 följande:
    Jag behöver strumphjälp!På den tiden pytte hade små och söta fötter köpte jag bara babystrumpor, ni vet sådana med mjukt nedvikbart skaft. De slutar hos alla kedjor i stl 19-21 och det är för litet. Nu är jag alltsåpåjakt efter den typen av strumpa med antihalk i stl 24 typ.Jag vill nämligen ha ENFÄRGADE strumpor utan hård resår (pytte har knubbiga ben) med antihalk. Gärna, brunt, rött eller orange! VAr hittar jag det?
    Ida T har sånna strumpor.Finns i de flesta webshopparna i TS...=)
  • Love Isac
    Buttelina skrev 2009-10-25 13:49:14 följande:
    håller med love isac. idats är bäst
    =0)
  • Love Isac

Go kväll alla i världens bästa tråd!!=0)En liten fråga till experterna...Ida T:s strumpor...Finns dem i så stora storlekar som 28-30,30-32??Jag har hört det,men vet ej om detb stämmer?Var kan jag isåfall beställa dem?Någon som vet?Tack!=0)Happy Halloween till er alla oxå!!

• Love Isac
    lillronya skrev 2009-10-27 23:19:58 följande:
    Hej hej!Tror att det ska finnas, men vet inte var...
    Då e du som jag då....vet att det ska finnas eller ja tror det iallafall men vet inte var???;0)Ajja får väl se om där är någon annan som svarar mig...mest troligt imorgon då jag väl snart är den enda dåren som hänger på FL när väckarklocka ringer om ett par timmar!!!!=0)Borde verkligen lägga mig nu...men det är så svårt när man bara är halvtrött...Blir så trött på mig själv att jag blir såhär varje gång jag ska börja 7.00 dagen efter....*suck*Tack för svar iaf!!=0)
  • Love Isac
    Incommunicado skrev 2009-10-27 23:21:08 följande:
    ja de finns, Klkids brukar ha IdaT, även lyckylitleme och elvasmåtrol t ex, men vilka som tar in vilka stlkar vågar jag inte gissa. Köpte den här på T till Adrian idag - inget storfynd direkt då matadorkids säljer den för 249 kr såg jag, men ändå:www.tradera.com/auction/auction.asp en sedan tidigare till Damien i juniorstlk.
    Tack för svar!Kollade dem shopparna som du tipsade om och där fanns i rätt storlek men ETT par i varje shop i dem färgerna jag vill ha...=0(Känns onödigt att betala frakt på 3 ställen för 3 par strumpor!!
    lillronya skrev 2009-10-27 23:26:40 följande:
    Jag borde också sova nu. Jobbar ju med jour och borde ta tillvara på de timmarna som är lugna.
    Ja det är klart det borde du ju!!=0)Sov gott!

Tips på enfärgade strumps i glada färger till kille på 6 år mottages gärna!!Ska passa till molo,katvig&småfolks kläder...Tack!
  • Love Isac
    Buttelina skrev 2009-10-28 08:15:56 följande:
    gahh SÅÅÅ irriterande. jag la upp en auktion med en småfolk tröja igår men när jag söker på småfolk senast inlaggda så kommer den inte upp .(obs ingen reklam, jag är bara irriterad )
    Men du...tror att där e något som är galet med T för tillfället....När jag går in på min sida så står det att jag INTE har några aktiva bud,men det har jag....typ 20 st!!;0)Kanske därför inte din tröja syns??
  • Love Isac
    Smultronhjärta skrev 2009-10-28 10:55:02 följande:
    Ja Tradera har ballat ur för tillfället-min senaste ej vunna auktion som visas är från 30 augustiDen var det länge sedan jag såg
    Ja mycket märkligt!!=0)Butte tipsade om att maila till T...Det hade hon gjort...Ska ta och göra det jag med faktiskt!!
  • Love Isac

Hej alla i favorittråden!!Såååååå mycket fina kläder ni har shoppat i Dk!!!Dreglar över alla fina bilder i BT.Såklart underbara barn där oxå...=0).*Avundsjuk*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15