Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-10-07 21:22:46 följande:
    Står helt still i mitt huvud. Kommer inte på nån alls.
    Vill inte du ha lite pengar av mig? Inboxa kontonummer och summa.
  • ChokladMoshin
    solouniko skrev 2009-10-07 21:47:51 följande:
    Hej! Behöver lite OT råd. Om en köpare på T inte är helt nöjd med varan, betalar ni tillbaks lite eller gör ni ett återköp då? Sålde en camo skötväska nyss (billigt!) som bara var använd i 5 månader, nu säger hon att hon hittat några fläckar och frågar om jag kan tänka mig betala tillbaks endel. Jag är tveksam, gör nog hellre ett återköp isåfall. Fast hon poängterar att hon gärna vill ha väskan, så jag vet inte.. Hur hade ni gjort?
    Hade gjort återköp, betalar som regel aldrig tillbaka pengar.
  • ChokladMoshin
    solouniko skrev 2009-10-07 21:51:45 följande:
    Är det stora rensningen pågång eller?
    Rensning? Fattar noll idag, sååå trött.
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-10-07 21:50:29 följande:
    Javisst ja!
      Vilken stl var det du hittade?
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-10-07 21:55:07 följande:
    86
    Löööövely!!
    solouniko skrev 2009-10-07 21:57:21 följande:
    På T
    Aha, näe blev superledsen när jag fick ta bort dom ur växalådan
    Men ´Mini kommer hinna bli blöjfri innan hon växt i dom, och jag vill inte ha suits när hon är utan blöja
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-10-07 22:11:42 följande:
    HUr många dagar efter avslutad auktion på T är det lagom att påminna om betalning?
    Jag har oftast avslut på måndagar och har förut haft 5 dgr som betalning, har jag inte fått dom på måndagen därpå så får dom en påminnelse.
  • ChokladMoshin
    isako skrev 2009-10-07 22:12:46 följande:
    Jag skriver att jag vill ha betalt inom 5 dagar. 7e dagen påminner jag.Hej förresten tjejer
    She´s alive!!
  • ChokladMoshin
    isako skrev 2009-10-07 22:19:11 följande:
    Ja då hade jag absolut påmint. Har själv varit med om att jag har glömt bort det helt hihihi ja men bara precis! Är så jävla sleten
    Inte bra!! Har hon tänder på G, eller är hon bara uberaktiv?
  • ChokladMoshin
    isako skrev 2009-10-07 22:40:28 följande:
    hon har tänder på G, men hon är inte gnällig. Hon är bara.. ja... aldrig stilla :-d haha men sen i ärlighetens namn så är hon inte jobbig. Hon leker för det mesta fint för sig själv, men man måste ju hålla ett öga på det lilla monstret hela tiden
    Hmmm, känner igen det där. Mini är också helt vild just nu. Klättrar på ALLT!
    Hon smyger iväg hela tiden och blir knäpptyst, ja då vet man att det är ngt fuffens på G.
  • ChokladMoshin
    isako skrev 2009-10-07 22:50:49 följande:
    hahaha samma här. Miriam klättrar också på allt! Och trappor! Jisses hon kan inte se en trappa utan att hon tvunget skall dit, tyvärr har hon inte koll på hur det fungerar nedåt utan hon bara steppar rakt ut!! Peppar peppar har jag haffat henne varje gång än så länge, men... Jag är ju supermannen heller så vi håller oss helt enkelt låååångt borta från trappor hahah ja vi skall inte ens börja snacka om försvunna saker! Miriam "trollade" bort batteriet till mobilkameran förra veckan. Vände BOKSTAVLIGT talat upp & ner på hela kåken men hittade det inte. Igår kommer hon intrippandes med det i handen....
    Lill bus där hör jag

Mini´s favvo var att lägga sakerna i toaletten......duschade de stora ungarna och när jag var färdig med dom, vänder jag mig om fölr att ta deras pyjamaser och hittar dom inte, kollar i vardagsrummet, lekrummet, köket ja överallt. Sen hör jag ungarna skratta inne på toan, ja då skulle killen kissa och öppnar toalocket och vad ligger där.....jo 3 nytvättade pyjamaser.......
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15