Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-10-11 16:58:42 följande:
    Har varit ute en stund i regnet och Milo blev blöt rakt igenom med Molos regnbyxor  Så jäkla dåligt!!!
    Och vi har varit ute i ösregn med pops skalkläder och barnen helt torra
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-10-11 17:10:36 följande:
    hmm har du kollat kidzshop.se?
    Tack!! Där ser den ut att finnas. Jag gör ett försök. Vi måste ju bara ha en till.... Frågan är vad man ska ha nedtill? Vad använder du? (om du köpt den vill säga?)
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-10-11 17:18:19 följande:
    dessa bland annat har vi nertill  *lättmatchad*
    Åh vad mycket fint. Den är verkligen lättmatchad ser det ut som Superfint allt sammans!
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-13 19:10:04 följande:
    Ja skitläskigt men vad gör man liksom... Dom ska ju bort
    Vad är det jag hör om 110? Ska Bubblan ha det i lurv? Hur lång har hon blitt??
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-13 19:14:09 följande:
    Japp! Hon har fått fyra stycken nya i 110! Helt sjukt egentligen men det är vad som va mest lämpligt i måtten Lite uppvik i ärmarna blir det allt, men annars är det inga problems.. Skulle gissa att hon dragit över 95 cm faktiskt..
    Sicken raket flicka Då kanske jag ändå vågar köpa en 116 till S då, hon är nog runt metern....

Hm vilken av höstens färger tycker du är en given hit till våra små ljusa tjejer? *velpotta*
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-13 19:18:51 följande:
    Ja alltså jag hade nog tatt en 116 till en meters tös faktiskt.. Å jag är ju helt såld på den lila med gröna kanter... Annars är ju Brazil Blue helt uuuuunderbar!!! Starka färger *mums*
    Hmmm...lila med grönt? Den måste jag se om jag hittar. Jag är lite inne på lila nu, S är tokfint i lila.
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-13 19:23:29 följande:
    Samma här... Overallen i 98 är det inte mycket kvar på Å men po.ps e väl bra?   Bara haft skaloverall iofs, men den va ju suverän!!
    Nu har jag spanat in den lila och den är ju superfin! Jag ska ta mig till LLM och se den live. Jag har ju inte köpt nån lurv än men nu är det tusan kallt här i Skåne!!
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-13 19:22:04 följande:
    Säger ju att hon vuxit som en tok 27 i dojjor, 110 i lurvar, 104 i Molo tröjor... Från att ha haft baby 92 i Augusti Tror vi ska gå till bvc snart o väga o mäta
    Och på tal om skor. S har 28 i skor och M ett år äldre har 29. Hon har verkligen jättelånga fötter lilla darlingen. Det ser så tokskoj ut

Härligt att din lilla Bubbla växt men synd på alla fina inköp bara ----
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15