Inlägg från: Älskade Moa |Visa alla inlägg
  • Älskade Moa

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Ser att det är många som ska på salgen :) Har inte varit här inne på ett tag nu ju. Ingen som har lust att kika efter något fint till min busa på Molosalgen, får ju bli nån som ska dit till helgen. Men alla har kanske redan växlat osådär...
    Känner nån sig sugen så inboxa gärna, blir ju sängen här nu :)

• Älskade Moa

Är som sagt inne och läser ibland :)
    Verkar vara dåligt med rea just nu, jag som är shoppingsugen :D

Grattis till er alla som fått små, härligt!

Och så skönt att Maia kunnat bajsa lite själv idag! Alltid ett steg i rätt riktning... :D

• Älskade Moa
    Zvartaliljan skrev 2009-11-18 22:18:43 följande:
    Ja tänk att jag var på väg att skriva på facebook "Maia har bajsat själv!!" men så kom jag på att alla är ju inte införstådda i hennes problem så många skulle nog undra varför jag skriver något sånt För de flesta är väl vana vid att deras ungar bajsar själva varje dag...de skulle nog tro att jag var helt whacko o inte hade något bättre att skriva
    Haha ja vet man inte om det kan det ju helt klart låta liiite fel =D
  • Älskade Moa

Kan nog ha varit en del som undrat ja, hehe! Men förstår ditt tjut :) lixom alla andra som vet hur det är med hennes lilla mage...

• Älskade Moa

Go kväll :)

Lillronja: Hoppas lillkillen blir bra snart!

1 och 1 är 3: Din lilla tjej får oxå krya på sig :)

Liljan o loppan: Ett ännu större gläjdetjut idag minsann! Så roligt och bra för er! Så härligt glad hon blev för dinosorna =D

Och som vanligt, så fina barn i underbara kläder =)

• Älskade Moa

Förresten ingen som vet nån sida med åkpåsar till ett bra pris ???

• Älskade Moa
    lillronya skrev 2009-11-19 23:05:05 följande:
    Ja skönt att det inte blev värre denna gången. Får hoppas att det håller sej så. Har ju Alicia här som troligen har svinisen. Vill INTE att E ska få det också!
    Håller tummarna för att lillkillen inte ska få det då! Och att Alicia blir bra snart!
  • Älskade Moa
    Tejja skrev 2009-11-19 23:09:47 följande:
    Det förstår jag. Angående sovning- jag ska nog ta och lägga mig. med två sjuka barn hemma, bör jag passa på att sova de timmar jag kan!
    Såg att du me hade sjuka barn. Hoppas dom oxå blir friska snart!

Tråkigt med alla små sjuka barn här!
  • Älskade Moa
    lillronya skrev 2009-11-20 09:03:25 följande:
    Emilio har astma och krupp samtidigt och hög feber. Inget jättenytt men lika jobbigt ändå.
    Jobbigt med natten men så skönt att det löst sig så du kan vara hemma. Är ju skönast så för er alla!

Läste om alla sjuka barn här och vaknar i natt av en liten tjej som är väldigt varm, så nu har vi feber här oxååå *suck* Är precis frisk från ögoninflamation. Jaja....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15