Inlägg från: trunken81 |Visa alla inlägg
  • trunken81

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Hej Hej :)

• trunken81

Det har inte kommit några datum för molos lagersalg än va? den kommer vara nån gång i november eller?

• trunken81
    Buttelina skrev 2009-10-11 09:38:20 följande:
    godmorgon jompa truken, nä inget datum änSnart kommer det bild i bildis på isabels BÄSTA födelsedagspresent ungen är i extas
    Fyller hon år idag?
  • trunken81
    Buttelina skrev 2009-10-11 09:42:43 följande:
    i fredags
    åh grattis i efterskott till Isabel!
    Everlonn skrev 2009-10-11 09:47:21 följande:
    Du tror väl inte jag skulle missa att säga när salgen är heller!
    Haha nää egentligen inte, men man vet ju aldrig
  • trunken81
    Everlonn skrev 2009-10-11 19:57:09 följande:
    Här är rätt dött så jag hoppas alla är och ninjar på T
    Tjoho Det blev en del moloshopping tidigare idag så jag håller mig här istället för på T
  • trunken81

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-11 20:06:54 följande:

Söt du e då Nja... Livet har varit roligare kan man säga...Förutom mitt avskyvärda X så uppdagades mitt i vår bostadsförsäljning en hemsk sak..Förra ägarna har ett lån kvar med denna lägenhet som säkerhet, dom själva är överbelånade och kan inte betala.. Kortfattat har vi hamnat i en ekonomisk kris då vi äger bostaden, så vi har fått en skuld på en halv miljon kronor som inte är vår, vi får inte sälja bostaden, vi sitter helt låsta... Helt fruktansvärt och vi jobbar på med skuldfrågan dagarna i ända..
    Men guuud! vilken soppa! Stackare...kommer det kunna gå att lösa? det är ju inte er skuld?
  • trunken81

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-11 20:18:36 följande:

Är det som vi tror så fulade en av de förra ägarna till sig ett lån samtidigt som vi satt på banken inför tillträdet, han kom nämligen en halvtimme sent och är en riktig buse .. Det är ju bedrägeri absolut, men processen blir lång för vår del.. Det är bara en soppa och ett kaos utan dess like..

Det spelar liksom ingen roll vems lån det är... Det är knutet till den här lägenheten och den äger vi, om vi säljer den så måste vi betala in en halv miljon till deras bank vilket vi självklart inte kan, så här sitter vi.. Och skiter den riktiga låntagaren i sina betalningar så tar kronofogden lägenheten av oss.. *panik*
    Tycker så synd om er. Hoppas verkligen att ni inte ska behöva gå igenom en lång och jobbig process även om det ser mörkt ut nu...vilka svin det finns!!!!!!
  • trunken81
    isako skrev 2009-11-03 22:06:27 följande:
    Ja det var nice. Men inte enligt Isak haha "Mamma vi behöver inte åka till Paris ännumer! Där är suuuupertråkigt!" Samma här. Anil sade till mig att skärpa mig o han har rätt. Behöver inte köpa ett plagg till dem på två år o då lär dom ändå ha så det blir över Ja jag med. Vill så gärna med, om inget för att träffa alla. Men men.. Får bli nästa höst. Är inte så kär i höstkollektionen så inte lönt att åka till våren.
    Haaaaaaaj

hoppas allt är bra med er {#lang_emotions_heart}  
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    isako skrev 2009-11-03 22:06:27 följande:
    Ja det var nice. Men inte enligt Isak haha "Mamma vi behöver inte åka till Paris ännumer! Där är suuuupertråkigt!" Samma här. Anil sade till mig att skärpa mig o han har rätt. Behöver inte köpa ett plagg till dem på två år o då lär dom ändå ha så det blir över Ja jag med. Vill så gärna med, om inget för att träffa alla. Men men.. Får bli nästa höst. Är inte så kär i höstkollektionen så inte lönt att åka till våren.
    Lillstrumpan är ju snart 1 år ju! Fy vad tiden rusar iväg!
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    isako skrev 2009-11-03 22:19:04 följande:
    Heeej sötis!!Hon är 1 år. vi firade henne i Paris den 12e oktober Meinen gotten tiden flyyyyger iväg! Sååååååå sööööt Aleya är i bt! dog nästan! Tvingade anil upp från sängen för att kolla hahah
    Hahaha du är för go, åhh har ni varit i Paris nyligen vad kuuul! härligt med lite semester! Kutar hon runt för fullt nu lillskruttan? Du får snart lägga in en liten bild på sötlöken, vill seeee. {#lang_emotions_heart} vi får fixa en träff till framöver {#lang_emotions_heart}
    Aleya 2 mars 2008
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15