Inlägg från: na96gen |Visa alla inlägg
  • na96gen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

hejsan, nu håller jag på o letar efter molo lurvfleecejacka i storlek 122 Den lila med gröna kantband, någon som sett en sådan. jag finner 116 o 128 men icke 122
    Tacksam för lite hjälp
    ha en bra dag

• na96gen

buttelina: oj nä det visste jag inte. Så då kanske 128 kan vara bra då ...

• na96gen

vad trevligt, då får jag satsa på en sådan Bara gubben som kommer protestera
    ingen som sett den på erbjudnade eller rea ?
    ha en bra dag

• na96gen

lillronya: vilken otroligt fin färg på jackan som din son har. Vet du vad färgen heter ?

• na96gen

nikki2006: jag bara undrar vad färgen heter på Molo shoftshell jackan .. den ser orange ut . Jag letar efter en orange till min grabb men finner bara den som är laxfärgad och den verkar vara lite rosa.
    ha en bra dag

• na96gen

helle: tack för tipset Har nu mailat mysgrodan så nu är det bara hålla tummarna

• na96gen

nikki2006:tack ändå Har efter tips skrivit till mysgrodan och kollat om hon har kvar annars får jag fortsätta leta så snygg och grabben älskar orange

• na96gen

Morty : Var var det rea någonstans ? sugen att shoppa

• na96gen

morty: ja man får la hoppas. Alltid kul att handla då

• na96gen

efter att ha tjuvläst lite så kunde jag inte hålla mig och beställde en fleecejacka till tjejen, den cerisa med lila kantband

• na96gen

nikki2006: snacka om snygg kappa härligt

• na96gen

vad är det för märke du har c vad heter det och var kan man köpa det ?
    sitter nästan i hallen för att åka handla direkt ..
    har två strulisar här hemma och vi vuxna är bra trötta

• na96gen

jag fann det .. så nu åker jag ner och handlar nu är det bara hålla tummarna att det kan fungera på mina strulisar Tack för tipset kram

• na96gen

hejsan
    MOLOs vår och höst jacka shoftshell Hur är de i storleken ? någon som vet

• na96gen

buttelina: tack för svaret då vet jag inte om jag vågar sända efter en ... hmm.. svårt med storlekar Han är nästan 3 och har 104 på sin fleece från molo och där jag fann jackorna hade de bara 104 och 116 kvar... Fleecen är stor men ändå .. Tål att tänkas på en liten stund
    ha en bra dag

• na96gen

Godmorgon, har suttit och kikat på en väpnarluva till dottern, köpte en men den var lite tajt i storleken så fann jag en lila på babyshop och idag är den slut.
    Är det någon som vet var jag kan finna en väpnar luva lila (ulmer purple)
    i storlek 6-8 år ?
    hoppas hoppas hoppas

• na96gen

hejsan, har en liten ot fråga. Den tunna Nova Star mössan, röd eller/och lila. Vet ni var man kan finna dem ? storlek L antar jag, tjejen är 4½ år. Jag finner bara den stickade lite tjockare.. tacksam för hjälp Tack på förhand

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15