Vi som shoppar danska barnkläder del 15
hejsan, nu håller jag på o letar efter molo lurvfleecejacka i storlek 122 Den lila med gröna kantband, någon som sett en sådan. jag finner 116 o 128 men icke 122
Tacksam för lite hjälp
ha en bra dag
hejsan, nu håller jag på o letar efter molo lurvfleecejacka i storlek 122 Den lila med gröna kantband, någon som sett en sådan. jag finner 116 o 128 men icke 122
Tacksam för lite hjälp
ha en bra dag
buttelina: oj nä det visste jag inte. Så då kanske 128 kan vara bra då ...
vad trevligt, då får jag satsa på en sådan
Bara gubben som kommer protestera
ingen som sett den på erbjudnade eller rea ?
ha en bra dag
tack, det skall jag berätta *haha*
lillronya: vilken otroligt fin färg på jackan som din son har. Vet du vad färgen heter ?
nikki2006: jag bara undrar vad färgen heter på Molo shoftshell jackan .. den ser orange ut . Jag letar efter en orange till min grabb men finner bara den som är laxfärgad och den verkar vara lite rosa.
ha en bra dag
helle: tack för tipset Har nu mailat mysgrodan så nu är det bara hålla tummarna
nikki2006:tack ändå Har efter tips skrivit till mysgrodan och kollat om hon har kvar annars får jag fortsätta leta
så snygg och grabben älskar orange
Morty : Var var det rea någonstans ? sugen att shoppa
Morty: aha . trist
men kul för dig
morty: ja man får la hoppas. Alltid kul att handla då
efter att ha tjuvläst lite så kunde jag inte hålla mig och beställde en fleecejacka till tjejen, den cerisa med lila kantband
nikki2006: snacka om snygg kappa
härligt
vad är det för märke du har c vad heter det och var kan man köpa det ?
sitter nästan i hallen för att åka handla direkt ..
har två strulisar här hemma och vi vuxna är bra trötta
jag fann det .. så nu åker jag ner och handlar
nu är det bara hålla tummarna att det kan fungera på mina strulisar Tack för tipset
kram
hejsan
MOLOs vår och höst jacka shoftshell Hur är de i storleken ? någon som vet
buttelina: tack för svaret
då vet jag inte om jag vågar sända efter en ... hmm.. svårt med storlekar Han är nästan 3 och har 104 på sin fleece från molo och där jag fann jackorna hade de bara 104 och 116 kvar... Fleecen är stor men ändå .. Tål att tänkas på en liten stund
ha en bra dag
Godmorgon, har suttit och kikat på en väpnarluva till dottern, köpte en men den var lite tajt i storleken så fann jag en lila på babyshop och idag är den slut.
Är det någon som vet var jag kan finna en väpnar luva lila (ulmer purple)
i storlek 6-8 år ?
hoppas hoppas hoppas
hejsan, har en liten ot fråga. Den tunna Nova Star mössan, röd eller/och lila. Vet ni var man kan finna dem ? storlek L antar jag, tjejen är 4½ år. Jag finner bara den stickade lite tjockare.. tacksam för hjälp Tack på förhand
Grattis Liljan till er fina bebis