Inlägg från: karmasus |Visa alla inlägg
  • karmasus
    Kravmärkt skrev 2009-10-11 15:31:05 följande:
    Hej alla barnklädesfantaster! Tänkte höra med er ang Plastisock. Har hittat en supersöt hoodie på Tradera i stl 62/68 och det är den stl sonen har nu. Är de stora eller små i stl anser ni? Tänker att det inte är någon idé att buda om den ändå bara kommer passa en vecka.Sen en fråga (jag är lite smått beroende av Tradera och där säljs det en del); vilket märke är det bästa rent kvalitetsmässigt? Nu är väl inte Geggamoja danskt men jag tycker liksom att kläderna där lätt kan se gamla ut...
    Jag tycker Plastisock är superstora.
    Kvalitetsmässig tycker jag att Mini A Ture är kanon. Coolast/snyggast är nog Småfolk och Molo och de har bra kvalité också.

Ett märke man kan tvätta hur många gånger som helst utan att det sýns är Ej sikke lej.

Ja det var mina åsikter =)
  • karmasus

prolistern funkar kanon för mig. Har precis laddat upp lite och det dök upp direkt. Tänkte prova hur det går med avslut tidigt en söndag . De flesta har det ganska lungt nu utgår jag från... varför inte shoppa då haha

• karmasus

Hallå tråden =)

MejaKiZnic skrev 2009-10-11 22:20:03 följande:
    THEA och Grodan skrev 2009-10-11 21:41:16 följande:
    Så fin har lagt ut en massa auktioner så hoppas på det går bra.Ingen som vet var jag kan hitta dessa i 86www.barnlyan.se/shop/5740/img3/h4903/1864903-...
    De finns inte i någon svensk shop. Jag har jagat dem sedan de kom och varit i kontakt med agenturen.

Finns ev i Danmark. De är tydligen ganska populära där =)
    tex här: www.englestreger.dk/Default.aspx&ProductID=PROD1403&PID=321

Själv köpte jag lila till min snäcka. Så fiiiiiiiiiiiiina! =)
  • karmasus

morning =)

Jag är såå shoppingsugen! Jag SKA följa med på Molos lagersalg så jag ska hålla mig =) Vill ha med en liten hög med pengar haha

• karmasus

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-12 18:44:47 följande:

KARMASUS!!!!!!Släpp iiiiiin mig *kan inte svara jue*
    Fixat =) tror jag...
    Har råkat ta bort gästboken .. ooups
  • karmasus

hallå tråden =)

En bebis till i tråden! Kul! =)

Stor stort grattis till Ängeln med familj!

Min lilla snäcka var precis lika liten som ängelns lilla bebis =)

• karmasus

Morning!

Vaknade lite shoppingsugen och tänktespana lite på busloppan, MEN sidan funkar inte. Funkar den för er?

• karmasus

Grattis ängeln! =)

och Grattis THEAochgrodan =)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15