Vi som shoppar danska barnkläder del 15
Men tack båda två för hjälpen!
Och hej tråden... jag har ju inte varit med i denna tråden innan, utan bara slängde mig in i Salg-snacket
Butte
Haha, ja verkligen!
Hej hopp! Attans så sliten man är fortfarande... helt slut! Har ändå sovit middag en stund också
Det har i alla fall varit en riktigt lugn dag, vi körde iväg och satte lite ljus och blommor på svärfars grav (han gick bort i våras... första fars-dag utan honom). Alldeles lagom med aktiviteter dagen efter salg med andra ord!!
Försöker få någon ordning på lådan med kläder till bebisen. Hade noll koll vad som fanns där i!! Och ja.. jag har till och med gjort en lista och allt. Ganska skevt fördelat... bland vissa saker. Men ganska lätt att fixa till. Framförallt har jag sjukligt många bodies i 62 men nästan inga i 68. Men det finns det ju tid att fixa. Fick i alla fall lite överblick på vad som behöver handlas och det är suits!! (Och pyjamaser... men det känns som suit kan räknas dit också
). Men shoppingen får ligga vilandes ett par veckor nu till vi vet vad som finns där inne
Idag gick Klara till förskolan med Älgklänning och rosa plyschtights från MeAndI. Superfin var hon och det tyckte alla andra också så klart! Fast idag fick jag även kommentar riktad till mig "Åhh, vad fin den var!", det får man inte höra så ofta
Det var ju någon aspirant på den där klänningen och jag sa att jag skulle testa den först, passar den så var det en "keeper" för jag älskar verkligen älgmönstret! Men jag tog ju den i 92 och hörde här att den var lite mindre i strl än andra klänningar, så jag var rädd den var för liten. Men till min stora lycka så var den inte alls det!! Tvärtom var den nästan lite stor tycker jag... Men funkade absolut! Så den behålls