• Harley

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Hundrade gången jag kikar in idag och hoppas på att det ska stå: MOLOSALG NÄSTA HELG... 

Mamma till Världens Bästa Pytt Cayenne 060224
  • Harley

Gomorron,

Jag hoppas att salgen blir den 4-8 november för vi har bokat hotellrum i malmö sedan flera veckor tillbaka

• Harley
    Fantastiska Skatt skrev 2009-10-29 15:39:45 följande:
     jag vill också åka på salg
    Häng med då! Det går ju en bil från din tomt i princip...
  • Harley

Så där nu finns mina salgbilder i BT. Såå nöjd

• Harley
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-16 10:39:44 följande:
    Mitt tips är att faktisgt låta henne gå ut så (om du inte orkar bråken) Jag lessnade på Oliwer och började med : Nähepp, då får du gå utan kläder, det är du som fryser inte jag - Vi har inga sådana bråk längre
    Har haft krångel med Cayennes påklädning av ytterkläder sedan hon lärde sig protestera. Typ hela hennes snart 4:a åriga liv.
    Kan tala om att hon går OFTA till dagis i bara innekläder. Alltså utan skor, mössa och overall/jacka. Tyvärr hjälper det inte att släppa ut henne oklädd. Vissa barn är så säger dagisfröknarna. Tro mig... Man blir GAAAALEN!!
  • Harley
    Tejja skrev 2009-11-16 11:12:31 följande:
    Men, ska ni gå in sedan, eller är de ute? För Neah har alltid utelämning. Jag har även en inre fight. Samtidigt som jag vill se barnen och inte köra över dem- så sitter en annan röst på axeln och påstår att jag "tramsar med barnen" och att det bara är att säga auktoritärt; Så här gör vi- PUNKT! Det blir lite jobbigt och svårtolkat för både mig och barnen att inte ara övertygad i sitt tillvägagångssätt...FÖrstår ni hur jag menar? (Snälla säg jag- et är så skönt att vara förstådd! )
    Vi lämnar inne så det är ju lite skillnad förståss. Usch vad det är jobbigt med dessa strider. Vissa gånger måste man "köra över" dem, för trots allt är det ju du som vet deras bästa och det är du som bestämmer. Förstår verkligen din vånda. Hoppas det går lättare nästa gång.
  • Harley

Bidragit med en bild på Pytt i BT

• Harley
    Milliz skrev 2009-11-24 13:52:54 följande:
    Vilken söt liten dotter du har! Bilden var jättefin!
    Tack snälla
  • Harley

Hello i tråden,

Vart finns de superfina Hummejackorna som jag sett på några godingar i BT? Hur är de i storleken? Stora? Små?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15