Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Hallå flickor.

Kikar in en runda. Orkade inte med nåt FL besök igår, mådde skit hela dagen, ett tag kändes det faktiskt som om bebis var på väg ut men det lugnade ner sej som tur väl var.
    Var hos BM idag och mina värden var fortfarande kanon, hjärtslagen var på 155 (Liam hade 135 i samma vecka) och bebisen var fixerad

Nu har jag 6 st Gekås kassar som står i hallen och väntar på att bli uppackade, uff, känns som om det får vänta tills imorgon.

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-10-07 19:16:30 följande:
    Åh spännande! Det är sååå nära nu!
    Ja visst är det, med tanke på hur jag mår så vill jag att bebis ska ut NU men ändå får den gärna stanna iaf 2-3 veckor till så den blir riktigt färdig
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Hej hej

Passar på att ta en liten paus medans Liam och pappan är ute och höst röjjer i trädgården. Har börjat tvätta bebis kläder så nu rullar tvättmaskinen för fullt Denna gången ska jag minsann vara mer förberedd än jag var med Liam, då hade vi inget klart förutom vagn och några enstaka gigantiska bodys hemma

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Godkväll girls.

För första gången denna veckan så somnade Liam tidigt. O nu har jag äntligen plockat upp Ullareds kassarna som stått i hallen sen igår

Vad händer här?

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Morning flickor

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-10-10 09:10:31 följande:
    Morning! Hur mår du idag? Tänk att ni snart har en bebbe!
    Morning.

Jodå, det rullar väl på, allmänt ont men jag kan/vill inte klaga längre då det hänt andra tråkigheter så mina "problem" känns plötsligt rätt så fnuttiga.

Aaaah, guuu så jag längtar nu{#lang_emotions_baby}
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Preggi skrev 2009-10-10 09:49:46 följande:
    Godmorgon.. Allt bra? Vad shoppas? Jag har värsta shoppingtorkan.
    Godmorgon

Här shoppas ingenting, har också riktig torka just nu, så trist för jag är såå shopping sugen.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Preggi skrev 2009-10-10 10:45:05 följande:
    Snart har ni ju en liten bebis att shoppa loss till med. Vad kul! Börjar bli riktigt bebissugen..
    Precis Har handlat en del men det blir ju roligare att handla när liten är född, lite trist att köpa unisex kläder ju.

Oooh, är ni sugna på en till?
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Preggi skrev 2009-10-10 11:37:50 följande:
    Ja det är sant.. Roligare att handla när man vet könet.. Vad tror du då? Jag är sugen men min man vill inte ha en till just nu. Han vill att vi ska flytta först.. Men vi ska ha fler nångång i framtiden iaf.. Hur lång tid har du kvar?
    Oja, då är det ju mkt roligare
    Jag har hela tiden trott på en pojke till men nu börjar jag tveka lite, känns som det kaaaan vara en flicka där inne
    Jag har typ 5 veckor kvar till BF.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Preggi skrev 2009-10-10 11:50:17 följande:
    5 veckor bara. Vad spännande! Gick du över med Liam? Jag tror att ni får en liten tjej..
    Tiden har verkligen gått så grymt fort denna gång, blir väl så när man redan har en buse hemma antar jag
    Naeh, han föddes i v.35.

Ska verkligen bli spännande att se vad det blir.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15