Inlägg från: svischan |Visa alla inlägg
  • svischan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Hejhej!

Jag stötte på Smultronhjärta innan idag, via nätet naturligtvis, och blev påmind om att denna tråden finns. Jag är ju här mycket sällan, men köper fortfarande bara danskt. Vilka underbara barn i BT, de har blivit så stora allihop sen jag var som mest aktiv här.

Jag väntar på mail från Molo, snart salgdags hoppas jag! Eller har ni hört datum???

• svischan
    nikki2006 skrev 2009-10-22 20:28:05 följande:
    hej hej
    Din dotter var väl ungefär lika gammal som min? 4,5? Är hon också hopplös med kläder?? Det är bara klänningar som gäller här, och helst ska det vara Molo, så hon går varje dag till dagis i sina fina molo-knappklänningar=) Bäst klädda barnet på dagis varje dag alltså.

Vad tycker ni, ska jag försöka sälja av hennes tröjor, som inte använt sedan i våras, eftersom hon vägrar allt som inte är klänning? Eller ska jag avvakta? Vill inte sälja alla fina knapptröjor...
  • svischan
    nikki2006 skrev 2009-10-22 20:37:48 följande:
    Jag har haft tur för min dotter bryr sig inte så mycket så jag plockar fram kläder till henne. Däremot så tycker hon om att matcha Så hon säger alltid att jessie måste ha samma som henne. Undrar var hon har fått det ifrån hi hiKanske du kan sälja ett par st och se hur det känns. Tråkigt om man ångrar sig juNikki är snart 4 år och vi får väl se hur länge det dröjer innan man inte har något att säga till om  hi hi hi
    Haha=) Klart att det är viktigt att matcha *förståndig liten tös*=) Samma här hemma, finns det inga strumpor som matchat outfiten, får man byta outfit=)

Jag har sålt alla tröjor utan de mest underbara, men samtidigt så är det ju salg snart, och så hänger det tusentals kronor där i tröjor som inte används...
  • svischan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-22 20:41:49 följande:
    Hej!Ditt paket är på väg

Kan hon ha de som hade jag avvaktat-det är ju inte precis så att de tappar i värde
    Tacktack!

Nä, det är riktigt fiiiina kläder som hänger här till ingen nytta=)
  • svischan
    melizza skrev 2009-10-22 20:45:22 följande:
    Sån är min snart 4 åring med fast tvärtom.....hon totalvägrar klänningar och kjolar det ska bara var byxor och tröja....sååååå tråkigt när mamma älskar klänningar och leggings för leggings har vi en del men dem används som byxor iaf
    Fast jag kan informera om att klänning varje dag är rätt tråkigt... jag har aldrig köpt klänningar till henne tidigare, utan hon har varit rätt cool i jeans och snygga tröjor. Hon har långt hår i sidbena och är rätt kaxig, så hela hennes framtoning är cool på något vis. Och så ska hon ha klänning!! Jag blir tookig! Visst, nu köper ju jag bara klänningar jag tycker är coola och snygga, inga prinsessklänningar direkt, men ändå... Hon passar bättre i jeans är min mening. Men men, jag hoppas hon kommer över detta snart=)
  • svischan
    melizza skrev 2009-10-22 20:50:29 följande:
    samma här...alla klänningarna bara hänger och ser fina ut men används väldigt väldigt sällan.....så tråkigt med sååå fina klänningar....men några ligger på T nu för det känns ju lite dumt att dem bara ska hänga där utan att användas
    Vad har du för alias? Jag kommer inte in på din sida...
  • svischan
    melizza skrev 2009-10-22 21:00:40 följande:
    har svarat i din gb och lagt till dig så du kan komma in till mig....

visst är det tråkigt med men jag kan säga att tröja och byxor är inte så kul heller varje dag och när vi ska iväg och man vill klä upp henne så brukar jag tom muta henne för att få på henne klänning eller kjol *knäpp morsa jag vet* variation är helt klart bäst men men dem är ju söta ändå busarna
    Ungar! Men bara de har fiiina kläder så spelar det egentligen ingen roll, ännu ett i-lands problem bara=)
    Stormis skrev 2009-10-22 20:59:41 följande:
    Hej hej!Tänk vad kul om vi kan ses på denna salgen med. Vi som premiärade Molo tillsammans för ett år sedan .
    Hejhej på dig! Hur är det med din lilla söta flicka?? Och en till på väg ser jag i fotnoten, GRATTIS!
    Alla får barn till höger och vänster, vilken lycka!
  • svischan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-22 21:15:26 följande:
    Hon sover just nu...gav henne dulcolaxen för en kvart sen ungefär så hon lär väl vakna när som helst o börja skrika...
    Stackars liten skatt...
  • svischan
    Stormis skrev 2009-10-22 21:23:59 följande:
    Hoppas på lycka iaf. I dagsläget är jag mest oroad över hur det ska gå med två galningar . Men det blir toppen, det vet jag, men kan ändå inte låta bli att tänka lite mycket ibland. Annars allt bra med oss, lite trötta bara. Jag pga grav och hon pga av att hon envisas med att gå upp vid halv sju på dagarna och hon är verkligen inte färdigsoven då. Helt annorlunda de dagar hon innan sovit till halv åtta...
    Haha, du ska se att det kommer gå utmärkt! De kommer ju vara galna tillsammans och inte på dig, inte hela tiden iaf=)
  • svischan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-22 21:24:05 följande:
    Jaha o när kommer din bebis då eller vem är det du shoppar till
    Jag är jätteglad att meddela att vi påbörjat utredning för sekundär barnlöshet! Din mössa och några småttisar från smultronhjärtat ska läggas i en låda, men de SKA användas, helst snart=)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15