-
Ja nu börjar jag också att bli nyfikenGreksmurfen skrev 2009-10-15 22:55:46 följande:....butte vad e det som händer vid 00 .00 ?? du burkar ju håla kol på allt=D
*smygläser lite ikväll*
-
Hallå i tråden!
Behöver lite "jack-hjälp", sonen på snaaart 4 år (ca 105 cm och smal) behöver en vinterjacka snabbt.
Förra året hade vi en regnbågsjacka i 98, men hade egentligen behövt 104. Mot slutet av vintern belev den lite kort, i ärmarna framför allt.
Vad tror ni han behöver för stl i år. Blir 116 alldeles för stort, eller kommer det att passa bra? Sen om någon vet om det finns nån bra rabatt nånstans så skadar ju inte det heller
-
SÅÅÅ mycket fint ni hittade på salgen!!
Skulle vara så kul att få åka till Molo heaven
-
Buttelina skrev 2009-11-10 20:53:15 följande:Jag är beredd att betala mycket
-
Hej i tråden !
Ojojoj så mycket fina molosar det kommit. För mig som inte gillade höstkollektionen nå vidare är detta himmelriket!!
Har redan beställt 4 plagg, kunde inte låta bli även fast det var tänkt att jag skulle vänta till efter jul....
Kaninklänningen förälskade jag mig i direkt! helt underbar och färgerna kommer att passa min tjej perfekt. Och just nu är det bara klänningar som gäller här hemma...
Sen blev det en mörkblå lurv och hajar och örnar också
-
Den här ser riktigt fin ut
ajabajakids.com/popup.asp -
Hej i tråden!
Någon som köpt kaninklänningen (molo såklart) i stl 92/98 och har lust att mäta längd och bröstvidd?
Köpte ju 98/104 men den var alldeles förstor tyvärr
Såg ut som ett nattlinne... och det känns som att 500:- för ett nattlinne är lite dyrt
Annars var den helt underbar! -
Ok, då ska jag hålla utkik efter henneButtelina skrev 2009-12-01 18:43:14 följande:rååsa bubblan har köpt den till bubblis som är ca 97cm om jag inte minns fel och väger ca 15kg tror jag det var
-
Zvartaliljan skrev 2009-12-11 11:55:09 följande:Hej hej. Hemma från kontroll på MVC. v.32+5Blodtryck: 157/90 (ligger normalt på runt 115/60)Äggvita: +2Vikt: +3kg på EN vecka! (känner mig jättesvullen)SF-mått: 28cm (planat ut helt, inte växt alls på TRE veckor!)Hjärtljud: 132 (har tidigare alltid legat på runt 150)Hb: 89Yrsel, hjärtklappningar, illamående, huvudvärk m.m m.mSumma summarum: Min bm skickade mig vidare till förlossningen...ska vara där kl.13 så jag är bara hemma o packar, anar att jag kommer bli kvar där läääängeHåller tummarna för er, låter som ni får träffa lillebror mycket snartZvartaliljan skrev 2009-12-11 11:55:09 följande:Hej hej. Hemma från kontroll på MVC. v.32+5Blodtryck: 157/90 (ligger normalt på runt 115/60)Äggvita: +2Vikt: +3kg på EN vecka! (känner mig jättesvullen)SF-mått: 28cm (planat ut helt, inte växt alls på TRE veckor!)Hjärtljud: 132 (har tidigare alltid legat på runt 150)Hb: 89Yrsel, hjärtklappningar, illamående, huvudvärk m.m m.mSumma summarum: Min bm skickade mig vidare till förlossningen...ska vara där kl.13 så jag är bara hemma o packar, anar att jag kommer bli kvar där läääänge