Inlägg från: PartyMolly |Visa alla inlägg
  • PartyMolly

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

God morgon alla!!!

Idag har Zelda vaknat kl 6 jippi!!!
    Inget datum ännu för salg`???? *längtar*

Älskade Zelda 090214
  • PartyMolly

ååååååååååååå FL funkar!!!!!

Älskade Zelda 090214
  • PartyMolly
    Flock skrev 2009-10-31 08:52:30 följande:
    Va??? Klockan är snart nio och ingen har sagt god morgon!! Konstigt!! Men då säger jag det.. GOD MORGON!
    god morron...
    *tittar in en snabbis* vankas frukost
    Älskade Zelda 090214
  • PartyMolly

Isako: det var längesedan!!! måste ju säga grattis (långt i efterskott) till din sötnos!! {#lang_emotions_smile} Ingen salg för dig??? jag ska på min första på lördag {#lang_emotions_laughing}

Älskade Zelda 090214
  • PartyMolly
    isako skrev 2009-11-03 22:41:29 följande:
    hihi Hittade till alla utom mig!! Jacka till pappa & Miriam och Isak shoppade loss i Walt disney butiken Nämen heeej sötis! Hur mår "min" lilla sötelök. Stora tjejen nu va. Tack gumman. Skall du till salgen. Vad roligt! hihi låter som Miriam det Hon chockade mig totalt idag när hon satte sig med mig framför tvn idag och kollade mannen som talar med hunar - Ceasar hahah Jaaa vi måste träffas snart igen!
    hon har blivit stora tjejen... kryper runt överallt å reser sig mot allt å ramlar å slår sig hela tiden.. men lika glad för det.. {#lang_emotions_laughing}

tycker det är dax att fylla på moloförådet så en salg blir det... {#lang_emotions_laughing}{#lang_emotions_laughing}

men nu blir det sängen!!! gumman vaknar tidigt!

ha det underbart!!
    Älskade Zelda 090214
  • PartyMolly
    Tjollabolla skrev 2009-11-04 12:56:37 följande:
    Hej flickor! Fy bubblan vad kallt det är idag! Kommer tom. lite snöflingor här i skåne Har varit hos läkaren idag som sjukskrev mig helt, så jädrans skönt... Nu ska jag vila som en tok fram tills lördag!
    snö i kööpinge.. ingen i färlöv.. men svinkallt... å man blåser iväg
    Älskade Zelda 090214
  • PartyMolly

god morgon allihopa!!

IDag är det minsan snööö på marken {#lang_emotions_tongue_out}

Älskade Zelda 090214
  • PartyMolly

äntligen fått in mina salgbilder!!! fick massa error hela tiden å mitt ialltihop tog PLUS-medlemskapet slut!!!! {#lang_emotions_yell}
    Men nu är de inne iaf.....

God natt i tråden... nu vaknar visst gumman..

Älskade Zelda 090214
  • PartyMolly

oxo rensat Zeldas garderob... in med nytt å ut med gammalt. Hon har 68 i bodys och 74 i resten för hon har såå långa ben. Tyvärr blir sutarna så lösa då {#lang_emotions_tongue_out}.

Älskade Zelda 090214
  • PartyMolly
    Tasha78 skrev 2009-11-11 13:18:28 följande:
    min är bara 7 månader men tänkte kanske börja köpa några och ha fast jag vet inte om det kommer passa henne heller hon är lite rund
    jag har hittat leggings i stl 74
    Älskade Zelda 090214
  • PartyMolly

Hur är Molos overaller i stoleken... Holden multicolorn???

Älskade Zelda 090214
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15