Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Greksmurfen skrev 2009-10-07 22:42:44 följande:
    go kväller=) vår babybutik vi har babyproffsen har kursat så vi har varit å shoppat lite granna =).... var 50% på allt =).... hade gärna handlat en till vagn de hade buggaboo kvar å diverse grejer till =P..så det ha de blir vit ett toppen pris.. men men ..fick inte det för herren här hemma ..tycker det räcker med 2 vagnar :).....
    NU vaknade jag till här!!!!! Hade de Phil & teds? Vilka fler vagnar??? Hmm....lust o få besök av mig imorgon
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2009-10-07 23:14:43 följande:
    Zvartaliljan skrev 2009-10-07 23:11:16 följande: tyvärr var P&T:s vagnar slut =(.. fanns bara lite tillbehör kvar.. typ en cocon, å en syskonsits ålite annat som ja inte kommer ihåg nu direkt.. de hade ju tvilling vagn med babyproffsen egna för 2500kr å sen hade de nga andra tvilling vagnar med.... å nga emmaljunga, brio etc.. ja det va lite gott å blandat.. men gud va folk hugger efter grejer =D.... ska ha nga mammor på besök imorn=)....men du e så välkommen så=) vet dock inte öppettiderna .. idag var det 12-18... tro iof man kan ringa.... var det ngt speciellt??
    Ja vi ska ju köpa ny vagn och lite smått till bebben så kanske borde ta en tur till Växjö imorgon då...men vore ju synd om det inte finns något man vill ha när man kommer dit Har du adressen?
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2009-10-07 23:24:12 följande:
    Zvartaliljan skrev 2009-10-07 23:20:14 följande: hmm jo det e ju surt isåfall.....de hade ju en del möbler kvar med söta vagga, spjälsängar å tom nga juniorsängar kvar=)... ska se om ja kan hitta så nga öppet tider.. för tro inte det e de ordinarie tiderna just nu... du kan ju ringa å höra med dem lite vad de har...
    Ja ringa innan kanske är bäst innan man kör 10 mil
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2009-10-07 23:33:54 följande:
    Zvartaliljan skrev 2009-10-07 23:26:43 följande: jo iaf med din lilla bebbe i magen å allt =).... men du har mitt mob nr sedan innnan lr??
    hmm ja jag tror det men inboxa för säkerhets skull Ska du dit imorgon igen? Får nog bli en snabbtripp iaf, sambon hade inte tid att följa med
  • Zvartaliljan

Godmorgon!

Smultron - Har du haft tid att fixa den där bilden {#lang_emotions_dreamer} Har hittat en sport graffiti ny i en amerikansk webshop för 3000kr!! O syrran ska till NY 31 oktober {#lang_emotions_sunny} Kan det bli mer perfekt {#lang_emotions_laughing}

• Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 09:47:46 följande:
    Men du har ju inte påminnt mig och nu är Max på dagis men jag förstår inte vad du tvekar på?? Bästa vagnen och ett sådant pris får du när du säljer den sen Kan fixa bild i eftermiddag!
    Nä sorry jag vaknade ju nu {#lang_emotions_embarassed} Men jag litar på dig då, får Max plats så ska då Maia få plats {#lang_emotions_laughing} Vi provade en massa dubbelvagnar på babyproffsen igår o hon fick gott om plats i varenda en
    Ja priset är ju superduper, hoppas bara syrran får hem den utan extra avgifter {#lang_emotions_sealed} Ska köpa en transportväska till den tänkte jag...så kan hon checka in den som en väska. Hon får ta med sig 2 väskor á 20kg så det borde ju gå bra {#lang_emotions_laughing} Annars får hon väl skicka den...men då är ju risken att den fastnar i tullen {#lang_emotions_undecided}
  • Zvartaliljan
    JsN skrev 2009-10-08 10:08:24 följande:
    Kom igen när ni slår mig i viktuppgång! Drygt 50% gick jag upp! Ni skulle sett stormis min igår när jag berättade det!
    Jadu, jag vägde 68kg vid inskrivningen o slutade väga mig när jag nådde 95kg typ 3 veckor innan hon föddes vägde jag det, i v.35! Herregud, tänk om jag gått tiden ut!!
    Väger 88 nu Men vägde iaf samma vid inskrivningen så nu står jag på +/- 0 i v.24 men det lär väl ändras...min kropp är en mästare på att samla på sig, o sen inte vilja släppa det
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15