• Tejja

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjenixen på er!

Har inte varit tid över att hänga så mycket vid datorn på sista tiden. Men jag tänkte att jag skulle kika in en sväng och se hur ni har det! Något speciellt som har hänt?

Kollade in BT och
    Smultron- Oj vad stor hon blivit lilla Lova. Och jeansleggings kan visst vara rätt baggy! Nästa NS-varning på dem...

• Tejja

Glömde ju, någn som vet var man hittar katvigs bas i 146?

• Tejja
    Smultronhjärta skrev 2009-10-11 17:57:01 följande:
    Jo men hon ser stor ut på bild men det är troligen hennes finska kinder som bidrar till det I verkliga livet väger hon 1kg mer än när hon föddes så det är ju inte konstigt att de för stora leggingsen ser baggy ut Jag längtar tills vi kan dra på ett par NS..
    He he he...jo, det är är ju allmänt vedertaget att kameran lägger på 3 kg.
    Nu menade jag inte stor, í gram räknat, utan mer i ålder.
    Tycker att hon snabbt gått från spädis till bäbis, om du förstår hur jag menar. Skitsöt är hon hur som helst!
  • Tejja

Hm...undras just varför ingen bjudeit på denna fina overall!

• Tejja

Nu måste jag byta blöjan IGEN, Neah vill byta så fort hon kissat- snart får det bli tygblöjor här om man ska ha råd att handla någonting annat än blöjor framöver!

• Tejja
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-11 20:06:54 följande:
    Söt du e då Nja... Livet har varit roligare kan man säga...Förutom mitt avskyvärda X så uppdagades mitt i vår bostadsförsäljning en hemsk sak..Förra ägarna har ett lån kvar med denna lägenhet som säkerhet, dom själva är överbelånade och kan inte betala.. Kortfattat har vi hamnat i en ekonomisk kris då vi äger bostaden, så vi har fått en skuld på en halv miljon kronor som inte är vår, vi får inte sälja bostaden, vi sitter helt låsta... Helt fruktansvärt och vi jobbar på med skuldfrågan dagarna i ända..
    Menar du att det finns pantbrev kvar på er lägenhet, som inte blev inlösta när ni tog över lägenheten?
    ANvände ni mäklare när ni köpte  lägenheten? Hoppas verklgien att allt löser sig för er!
    Duntoffla skrev 2009-10-11 20:03:56 följande:
    God kväll!Vad händer här?
    Tjena tjejjen! Allt väl?
    Jag dödar trådar i vanlig ordning.
  • Tejja

Men hallå, hur mycket får man egentligen slinta på tangenterna? Högerhanden jobbar på snabbare än vänsterhandens fingrar och lyckas slinka in med fingernedsättningarna aningens snabbare och då kastas bokstäverna om!

• Tejja

Ser förresten att tråden, Molo lagersalg 2009 står under kategorin; "Hetaste dabatterna."

• Tejja
    Duntoffla skrev 2009-10-11 20:31:02 följande:
    Tjena! Här är allt väl. Jag är också en rutinerad tråddödare. Men någon måste ju vara det också Allt bra med er?
    Jajjemensan, här är det bara bra! Neah har börjat snora lite och Alva likaså, så nu är ordningen tillbaks!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15