• Moonis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan skrev 2009-10-08 12:05:32 följande:
    Hej på er Måste fråga er om ni har nån koll på varför man stänger trådar, och måste inte jag som TS meddelas varför de stänger tråden. Tänkte precis gå in i min omröstningstråd och tacka för alla rösterna, men då är den ju stängd för fler svar och jag har inte fått nåt inbox meddelande angående det
    Såg det också, jätte kontigt. Såg att du skrivit här o tänkte se om du själv stängde den eller vad som hände.
    Tycker du ska fråga om det för det va ju inget bråk i tråden på det sättet{#lang_emotions_undecided}
  • Moonis
    Busbellan skrev 2009-10-08 12:15:13 följande:
    Nej, det var lite diskussioner såg jag, men inget farligt, inte om man jämför med andra trådar. Ska fråga varför de gjorde det
    Inget i närheten ens, får se vad dom säger
  • Moonis
    JsN skrev 2009-10-08 12:30:57 följande:
    Om det blir många anmälningar i en tråd händer det att den stängs tillfälligt medans alla anmälningar gås igenom. (På min tid brukade vi rapportera om det i tråden och brukade varna först att vi skulle komma att göra det om ingen bättring skedde)
    Fast i den tråden va det inga påhopp på det sättet ju. Tycker det verkar konstigt.
  • Moonis
    JsN skrev 2009-10-08 12:35:47 följande:
    FAst om det har kommit många anmälningar så måste ju de hanteras. Oavsett om de är felaktiga eller inte!
    Ja, det är klart. Men såg att tråden är öppen igen så det är löst i alla fall vad det än berodde på
  • Moonis
    Busbellan skrev 2009-10-08 12:39:53 följande:
    Det hade nog bara varit en miss. Tydligen så ligger "stäng tråden" nära där man klickar för att gå upp till längst upp igen så antagligen hade nån stängt den av misstag
    Aha, okej Bra att det fixade sig.
  • Moonis
    Everlonn skrev 2009-10-18 11:03:14 följande:
    Butte dåååå Nu var jag ju tvungen att knipa den 
    Förstog att det va någon härifrån som knep den, va själv så velig
    Superfin är den
  • Moonis

Måste bara höra med er om någon varit med om att katvigs midiapple (röd/vit) färgat av sig på det vita?
    Efter första tvätten är kantbanden färgade där det är rött intill, så less för jag tycker verkligen om den ju
    Är det sambon som gjort något fel i tvätten tro eller är det fler som råkat ut för det?

Är denna jag menar:

www.tradera.com/Katvig-bodysuit-stl-92-appleprint-auktion_100119923

• Moonis

Kristyr: Tack, vad skönt att höra. Då är den inte helt förstörd i alla fall

• Moonis
    nikki2006 skrev 2009-11-10 12:47:41 följande:
    kännde du igen adressen eller
    Råkade slinta till på köp nu knappen på ett av plaggen{#lang_emotions_innocent}
    Kan jag skicka gubben att hämta?
  • Moonis
    nikki2006 skrev 2009-11-10 12:55:17 följande:
    Vilket plagg var det? har så mycket ute nu Blir helt yr i huvet
    Rosa leggings med svart/grå prickar

Vet hur det är, man kan inte ha koll på allt{#lang_emotions_tongue_out}
  • Moonis
    nikki2006 skrev 2009-11-10 13:13:07 följande:
    Ja men det såg jag ju Vilken tid ville ni hämta???Tar ni med pengarna direkt då eller du vill sätta in??
    Jag kan sätta in innan så kan han hämta upp efter jobbet, åker ändå förbi på vägen hem{#lang_emotions_dreamer} Men måste kolla med honom om han känner för det idag, annars tar vi det imorgon.
  • Moonis
    nikki2006 skrev 2009-11-10 13:17:09 följande:
    oj pratar viss med mig själv, ja då får jag också gå och göra nåt nyttigt då
    Letar upp dig här och kollar först
  • Moonis
    Tejja skrev 2009-11-11 11:21:02 följande:
    Smultron- Fina salgfynd.Ångrar mer och mer att jag inte köpte en softshell... Everlonn- Hur kunde jag missa de tightsen? Jag köpte ju en klänning, med den huvan- så jag letade- men jag hittade inte. Fast det kanske inte fanns så många? Shysst bildserie på hoppande jänta! Nikki- Fiina barn! Och fina kläder! Så söta när de sitter tillsammans på bänken. Och för att inte tala om den helt UNDERBARA kappan som Jessi har. Fanns ingen till oss på lördagen! Harley- Nice shopping! Förstår fortfarande inte varför jag sorterade ut muddbyxorna...måste fått en knäpp på slutet. Smurfen- Fina bilder på tjejjan. Underbara ränder och overallen är riktigt fin! Liljan- Fiiiina kappan! FlowerPowerM- Vilka fina barn du har! Vad är det hon sjunger? Precis sådär (med fingrarna mot hakan) gör Neah när hon sjunger "I ett bryn i skogens slut" Moonis- Håller med, det ser jättemysigt ut! Neah myser omkring med liknande outfit idag- fast lila med gula prickar! Ängeln- Kan ju bara hålla med- Printet är helt underbart! Neah blev helt till sig när hon såg tightsen i samma print. *Varför köpte jag inget mer???* Duntoffla- Han passar ju jättebra i pärlorna, ser faktist ut som en hel karl! Jag undrar lite om det var ett så klokt beslut att inte köpa någon suit... Solouniko- Återigen, VARFÖR köpte jag inget mer i flowerprintet?? Vad fin Starsklänningen är, den skulle lätt kunna bo här hemma! PartyMolly- Fina Salgfynd! Bra med shysst dinoprint på ryggen. Det är ju det som syns när de är i krypstadiet!
    Lila med gula prickar är jätte fina. Har nog blivit lite betuttad i dessa prickar
    Damien och Adrian skrev 2009-11-11 11:25:46 följande:
    visst är det skillnad på plagg! Men inte ens de från Lindex o H&M tvättar jag, håller med Lillronya - det är kul när de är helt nya - Om barnet inte reagerar så kan det ju inte spela någon roll. Även jag är överkänslig mot parfymerade tvättmedel, köper därför bara nytt på T  t ex tål inte doften över huvudtaget. Jag får migrän.
    Pratade precis om det i T tråden, vissa kläder stinker verkligen av sköljmedel när man öppnar paketet{#lang_emotions_undecided}
  • Moonis
    Tejja skrev 2009-11-11 12:03:03 följande:
    Jag får tacka Butte (tro jag att det var) som strängt talade om för mig att lägga tillbaks lila knapptröjan, med gula prickar i min "spara hög" när jag sorterat ut den. På slutet av saldagen började jag nämlige få konsumtionsångest. Jag fick tankar på att lägga tillbaks alltihop och skita i att handla något överhuvudtaget. Jag fick nästan lite äckelkänslor bland alla kläder. Men så kom jag på bättre tankar! Snacka om att jag hade ångrat mig om jag hade kommit hem utan kläder...
    Det tror jag också du hade gjort, speciellt när du hade sett allla andras fina shopping{#lang_emotions_dreamer}

Men känner igen den där ångesten, får sån när jag ser alla Tindras kläder som hon inte ens hunnit använda eller ens kommer hinna använda kanske{#lang_emotions_sealed} 
  • Moonis
    MejaKiZnic skrev 2009-11-11 12:27:39 följande:
    har 7 helt nya molo plagg tydligen också, tyvärr för små *nu får ursäkta jag röjer garderoben
    Trist, lägga undan till nästa kanske{#lang_emotions_dreamer}

Leggingsen du hittade förresten får jag kanse sälja igen Tänkte ha dom till den prickiga tunikan/klänningen i bildtråden men det svarta är lite skarpare.
    Blir kanske samma efter tvätt iof. för det borde väll va samma färger{#lang_emotions_undecided}
  • Moonis
    MejaKiZnic skrev 2009-11-11 12:39:02 följande:
    Det är just därför vi har bokat en salg nästa år så man kan få lite mer ångest
    Japp, nästa gång ska jag med

Ska testa att tvätta dom så får vi se hur det svarta blir. Första gången man vill att något ska blekas efter första tvätten tror jag{#lang_emotions_dreamer}
  • Moonis

Bubblan: Skönt att du mår bättre nu {#lang_emotions_flower} 
    Har inte skrivit här på ett litet tag så jag kommer lite här i efterhand

• Moonis
    Buttelina skrev 2009-11-18 10:09:45 följande:
    sånt irriterar mig med!! jag lät en tjej vänta med betalning i 3 veckor!!! varan hon fick var i toppskick och så ger hon ett sånt
    Har i farten glömt lämna kommentar ibland och fått skuldkänslor över det.
    Man blir smått trött på sig själv ibland{#lang_emotions_yell}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15