• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

heeeej tjejer hoppas allt är bra med er saknar er oootroligt mycket :(

• Emmsan
    Buttelina skrev 2009-10-30 08:47:47 följande:
    meeen var håller du hus? saknat dig med
    hmm ja läget är väl som såhär.. jag vill skiljas men min man vill det inte.. har ett rent heeeelvete just nu o vet faktiskt inte riktigt hur jag ska lösa det :( har en mamma som tycker jag e dum i huvudet o ska kämpa för barnens skull så just nu känns det som om det är jag mot hela min omgivning
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2009-10-30 08:51:53 följande:
    nämen FY gumman beklagar verkligen!! Så himla tråkigt när man känner sig ensam när det gäller något så stort
    ja fy tusan.. men det måste ju lösa sej på nåt sätt... såg att det kommit nya bebisar vad bidde det för ngt???:)
  • Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-30 09:01:50 följande:
    Åh gumman...jag vet att jag varit hård mot dig...men jag har ju bara sett en väldigt fin sida av din man så det är ju svårt o förstå för mig...med alla barnen också...men jag stöttar dig hur du än vill göra älskling! *KRAM* Vill du följa med till Torsås marknad idag förresten?? Skingra tankarna lite?
    ingen fara är glad att jag har er allihopa.. o problemet med min man är att han ÄR snäll o gör allt för mej o barnen finna inga fel på honom alls men när känslorna från min sida inte finns kvar är det lite svårt o leva ihop med honom ....jag är "bara" 33 o det känns som om det är lite för "ungt" o leva ihop med ngn man inte känner ngt för .. för att det är bekvämt....
  • Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-30 09:11:06 följande:
    Jo det var ju så jag kände det när det tog slut med Felipe när jag var gravid med Maia...jag hade inga känslor kvar o han var så snäll, ingen förstod mig. Men känslorna hittade ju tillbaka så det du kanske ska fundera på först o främst är väl att separera...inte skiljas på en gång. För kanske känslorna kommer tillbaka efter ett tag ifrån varandra med egna liv. Grannhuset är till uthyrning
    haha jaaa jag såååg det ;)
  • Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-30 09:27:57 följande:
    du får flytta HIIIIIIT
    mm det hade varit nice men jag tror inte vi får plats ;)
  • Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-30 09:50:36 följande:
    äh ni får väl trängas liiite Marknad idag?
    nää tyvärr jag ska nog in till banken :(
  • Emmsan

e sååå avis på alla salgbilder men men läget är som det är till våren ska jag banne mej med igen

• Emmsan
    lillronya skrev 2009-11-05 11:01:15 följande:
    Hej! Saknar dej när du inte är här ju!
    åhh jag saknar er oxå massssooooor :) men nu börjar det röra på sej här hemma så snaaart hoppas jag att jag e tebax som vanligt
  • Emmsan
    lillronya skrev 2009-11-05 11:07:42 följande:
    Vad bra! Hoppas att allt är bra med dej.
    det har INTE varit bra men nuuuuu börjar det se ljust ut.. har tom budat på ett hus som jag bara väntar på svar på om jag får eller inte.. sen packar jag barnen o drar :)
  • Emmsan
    lillronya skrev 2009-11-05 11:27:19 följande:
    NU måste jag bara ösa ur mej lite här. Finns ingen hemma jag kan säga det till... Ringde till sjukhuset för att fråga om vi kunde få vaccinera Emilio mot influensan eftersom han har ganska stora problem med sin astma på vintern. Han är ju trots allt 2½ år och ingår i riskgrupp. Trodde jag ja! HAn är inte tillräckligt sjuk för att vara i riskgrupp... Då ska man behandla varje dag året runt. Att man behandlar för astma mer än halva året är inte tillräckligt mycket. Fy vad jag är ledsen.....
    vi behandlar varje dag men melker får inte heller :( e oxå skiit arg o ledsen :(
  • Emmsan

behöver lite hjälp :) sorry OT vet att ngr av er har ikeas säng med djur på dvs kritter  vet ni om den funkar ett tag till en 6 åring??? eller är den för liten???

• Emmsan

hohooooooo kikar in då o då  från mitt lilla helvete ;) ( som jag hoppas är över snart) saknar er sååååå 

• Emmsan
    Tejja skrev 2009-11-11 14:07:01 följande:
    ?? Vadå för helvete??
    ;) ligger i skilsmässa ;) men nu är det på rätt väg jag har köpt hus!!!! heeelt själv dessutom  käner maj galet lycklig just nu :)
  • Emmsan
    Emmsan skrev 2009-11-11 14:08:20 följande:
    ;) ligger i skilsmässa ;) men nu är det på rätt väg jag har köpt hus!!!! heeelt själv dessutom  käner maj galet lycklig just nu :)
    o stavar som en gammal bonde :)
  • Emmsan
    {#lang_emotions_heart}
    SmillaMilla skrev 2009-11-11 14:10:34 följande:
    Hej vännen! Vi saknar dig med! KRAM
  • Emmsan
    lillronya skrev 2009-11-11 14:13:40 följande:
    Hej!!!
    Greksmurfen skrev 2009-11-11 14:14:37 följande:
    åhhh va skoj..jmte liljan eller =P hon tyckte ju det eftersom det va ledigt=P
    nix inte det hos liljan :)
    Smultronhjärta skrev 2009-11-11 14:14:50 följande:
    Heeej Vilka vuxenpoäng med att köpa hus själv och vad skönt att du mår så mkt bättre
    japp känns galet men det här fixar jag o det suger som attans i shoppingtarmen men det får vänta lite tror jag måste kolla va min ny ekonomi tillåter men jag dregglar över er shopping sålänge :)
  • Emmsan

goodmorgon mina favvo tjejer allt börjar ordna sej här hemma nu så jag har blivit otrooooligt shoppingsugen :) o jag vill ha billigt småfolk??;) tips ngn

• Emmsan
    Tjollabolla skrev 2009-12-10 08:24:52 följande:
    Hej! vad kul att se dig igen! Börjar du må bättre och få ordning på allt? Hmm rea på småfolk är det nog värre med... det har knappt varit i kalendrarna tror jag!
    japp allt e bättre :) flyttar till nyår o "maken" o jag är bästa vänner så det kommer bli super detta :)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15