Vi som shoppar danska barnkläder del 15
Godkväll i tråden! Ni som brukar kunna svara på allt, hur är Katvigs långärmade bomullsklänningar (höstens) i storleken??
Godkväll i tråden! Ni som brukar kunna svara på allt, hur är Katvigs långärmade bomullsklänningar (höstens) i storleken??
Hej i tråden! Vet att jag frågat förut men gör det igen när jag nog missade om jag fick något svar.
Hur är bomullsklänningarna från Katvig (höstens) i storleken? Tack igen!
Hej! Någon som vet hur vårens fleece från Molo är i storleken? Hörde att höstens var lite små och tänkte om det var samma sak nu. Tack!
Hej tjejer! Någon av er som har koll på en snygg mössa som passar till leaflurven??? Har lite problem att hitta något!!
Ängeln, säger tack här med!
JsN: Just det Villervalla har jag inte tänkt på ......måste genast in och kika där! De har väl ett par olika regnbågsrandiga dessutom. Tack!
Hej! Vill bara slänga in ett tack till Tasha och Ängeln som övertygade mig att köpa hallonlurven till Tilde........ååhhhhhh så underbart fin hon kommer bli!!!
Ja leaf till storebror var ju inte så dum den heller....mmmmmm!!!!
Ängeln: Ja båda var ju superfina verkligen, så våriga och härliga färger! Nu ska det bara bunkras en massa nya mössor!!!
Ängeln: Såg att du sökte lurvoverall i stl 68.....inboxa eller släpp in mig om du vill ha tips!
Nej tar de bort mudden igen, vilken miss!!!