Inlägg från: C060908 |Visa alla inlägg
  • C060908

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Får man fråga när vår rean är på ett ungefär om det är någon som vet?

• C060908

Får jag ställa en till fråga angående vår salgen? Vet ni på ett ungefär vilka kläder som kommer vara med där?

• C060908
    Stormis skrev 2009-11-13 22:35:48 följande:
    Om du menar Molo så brukar det vara mest från förgående säsong, men även äldre kläder. Så om det blir salg i vår så finns det en hel del från denna hösten liksom äldre som de inte blivit av med tidigare. Ingen riktig logik i de äldre kollektionerna dock. Katvig brukar spara vårkläder till vårsalg så på Katvigs vårsaälger finsn det sällan velour, däremot mer sommar/vårkläder. Småfolk har bara haft på hösten de två senaste åren.
    Oh okej tack så jätte mycket finns det någonstans man kan se höst kollektionen?
  • C060908
    Greksmurfen skrev 2009-11-24 17:29:12 följande:
    tycker de är rätt normal i stl... kan säga att printen är normala men de med stjänro etc brukar var lite lite större=).. max kan inte ha 80 tröjor länge förutom just i den som har stjrnor på=)
    Tack så mycket för svar funderar nämligen på att köpa en overall till lill tjejen är hemma hon är 57 cm lång redan ( 1 vecka gammal) så tror jag ska köpa i strl 62 eller?
  • C060908
    Greksmurfen skrev 2009-11-24 18:56:22 följande:
    hmm vilken overall e du ute efter??.. e det babyoverallen. lurvoverall eller fleeceoverall??.... tycker att fleece p lurv overaller är rätt tilltagna i stl så ja tror stl 62 isåfall e lagom...i den vanliga overallen baby med tvp dragkedjor på har maxen 86 å han är 77cm lång=)
    Lurv hade jag tänkt mig.. Oj okej
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15