Inlägg från: Pepper79 |Visa alla inlägg
  • Pepper79

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Meeen!!! Är det utplockat på Katvig nu. Jag som hade funderingar på att åka dit på lör, men då får det vara. Känns väääldigt avlägset till stl 116.

Jaja, hoppas verkligen att det blir Molo nu.

Hej alla förresten!

Fina bilder i BT

• Pepper79
    h80 skrev 2009-10-08 19:36:55 följande:
    funderar oxå på lördag, men om de inte fyller på mer nu så känns det ju meningslöst
    Ja, eller hur. Då sparar jag mig till Molo istället, om det nu blir av.
  • Pepper79
    Stormis skrev 2009-10-08 20:27:56 följande:
    Fast på katvigs hemsida står det så här nu:ALT TØJ FRA 110-152, 5 stks 300,- kr undtagen overtøj, gummistøvler, accessories og strømper!Der findes naturligvis også masser af tøj i str. 56-110. Så vær med i slutspurten om sæson aktuelle Katvig? styles fra AW- og HW08 og tidligere og gør et scoop. Masser af sæson aktuelle Katvig? styles fra AW- og HW08 og tidligere.Der kommer nye varer hver dag (Så længe som muligt, dog ikke nødvendigvis i hele perioden, grundet efterspørgsel og vareudbud. Tak for forståelsen)!Dankort eller VisaDankort foretrækkes.Så jag tolkar det som att det ändå finns i de mindre stl? Å andra sida var utbudet i tex 92 och 98 ganska minimalt när vi var där i tisdags.
    Ok, fast kanske inte lönt om det fanns lite i stl 92 när ni var där, den stl jag hade tänkt bunkra
  • Pepper79

God Morgon allihop!

Tråkigt väder här idag

Är det för sent att lägga ut vinteroverall på T tycker ni? Tror Alines Molo overall i stl 86 kommer vara tokstor i vinter. Vill ju att hon ska kunna röra sig...

• Pepper79
    Buttelina skrev 2009-10-11 09:56:11 följande:
    tack

prova lägga den med högt utrop
    Ja jag funderade på det. Ska kanske göra ett försök.

Ursöt present förresten . Har den fått ngt namn än?
  • Pepper79

Nu somnade Aline sittandes på sin Bobbycar . Hon var nog rätt så trött. Blir sen lunch för henne idag.....

• Pepper79

Då har man varit lite duktig och gjort en äppelpaj som nu står i ugnen

• Pepper79

Liljan & Greksmurfen: Ni verkar ha gjort superfina fynd

Var för kan de inte ha en sån utförsäljning här, skulle ju vilja ha en ny vagn. Funderar på en quinny... Hade de Quinny vagnar där ni var?

• Pepper79
    Zvartaliljan skrev 2009-10-11 11:49:09 följande:
    japp jag stod o höll i en Guinny buzz o försökte tänka hur jag behövde den Men lät den va
    Den hade gärna fått flytta hit .
  • Pepper79
    Greksmurfen skrev 2009-10-11 11:51:49 följande:
    jopp de hade quinny=).. tro det va en buzz kvar när vi skulle åka.. va ju sist =P
    Näää menar du det!!! Åh vad jag vill ha en buzz. Ångrar att jag inte köpte en från början...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15