Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa
    Incommunicado skrev 2009-10-09 10:50:31 följande:
    jag med, jag läste inte vem som hade gjort vad utan valde min favvo helt neutralt (sant!) och sen läser jag... Liljan o loppan! Där ser man! Fin klänning, helt i Snövits färger ju! Hoppas du vinner! (hoppas jag inte sårar någon annan i tråden, kollade inte vilka som deltog)
    så gjorde faktiskt jag också. Jag blev förvånad över resultatet tidigare...så det ska bli spännande att se hur rösterna faller nu när det inte är lika lätt att fuska
  • FL Lisa
    Smultronhjärta skrev 2009-10-09 10:54:30 följande:
    Och så ska det vara den dunpåseliknande varianten..(jag ska nog inte länka mer idag ) Jag kopierar nämligen en annan åkpåsesak men får denna hela tiden..Om man klickar "andra kunder köpte även" första raden där Topsit skydd... Skitsamma- någon som vet var red castle säljs?
    testar hjälpa till lite

www.barnparadiset.se/Shop/Image/Article/13460%20topsit.jpg
    kan det vara en sån du menar?
  • FL Lisa
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 10:55:04 följande:
    så du såg hur det såg ut igårkväll De siffrorna var ju helt åt skogen!
    nope...såg det igår på förmiddagen och reagerade redan då. Kan tänka mig att det såg än värre ut igårkväll
  • FL Lisa
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 11:04:03 följande:
    jodå...hon gick upp i nästan 1000 röster Vet inte om det var hon som hackade systemet så jag lyckades rösta flera gånger också...för innan har det inte gått utan jag har bara kunnat trycka på "visa resultat" men helt plötsligt gick det o då fattade jag hur det kunde ha blivit så lustiga siffror!
    tur att FL lyssnade på dig och nollstälde det hela och la upp en ny omröstningen.
  • FL Lisa
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 11:19:38 följande:
    Vilka som gick vidare avgjordes via bilddueller och de som vann flest bilddueller gick vidare till final...men man orkade ju inte hålla på o rösta bland typ 200 bilder, mina egna dök ändå aldrig upp. Det var uruselt system även då...jag blev jätteförvånad när jag såg att jag gått vidare! Och med DEN dessutom...jag (eller ja sambon ritade faktiskt, efter mina direktiv ) gjorde mycket finare kan jag säga...
    nu var jag ju tvungen att kika in ditt galleri på de andra tävlingsbidragen. rosa/röd baldröm var ju helt underbar. Men den som gått vidare till final är också jättesnygg. *jag håller tummarna för dig och din sambo*
  • FL Lisa
    ängeln83 skrev 2009-10-14 13:15:31 följande:
    Uff...I will Har just packat ihop en liten väska, men det känns sååå overkligt.
    åååh..så spännande. Hoppas allt går bra och att bebisen bestämmer sig för att stanna några dagar till så ni får så lite tid som möjligt på Neo
  • FL Lisa

godmorgon!

Tjollabolla skrev 2009-10-15 09:00:27 följande:
    Godmorgon! Vilken natt vi haft, Milo har varit brännhet och vaknat minst en gång i timmen ÅHHH jag är så nyfiken på hur det går för Ängeln!!
    usch..stackars Milo. Hoppas det går över snabbt.
    Här har Alvin just tillfrisknat efter över en veckas sjukdom

Ja jag är också  nyfiken hur det går för Ängeln
  • FL Lisa
    SmillaMilla skrev 2009-10-15 09:05:22 följande:
    God morgon! Ingen som vet något om ängeln? I dag har vi höstlov. Så det blir "staden" med alla ungar, shopping och lunch på hesburger. Blir nog trevligt
    låter som en riktigt trevlig dag.
  • FL Lisa
    Tjollabolla skrev 2009-10-15 09:06:31 följande:
    Uscha ja, man undrar ju vad tempen ska sluta på idag, den låg på 39,4 när vi gick upp... Igår morse hade han knappt 38 och då slutade det på 40 grader.  
    åh vad jobbigt. Får hoppas att den inte stiger något alls idag..utan börjar sjunka istället.
    Här har vi nog haft besök av den omtalade grisen. Eller vad vet jag..men Alvin har haft feber, snorig som tusan, hosta och kräkts några gånger och så har han verkligen matvägrat i flera dagar. Han har i stort sett levt på apelsinjucie och äppeljuice
    Tjollabolla skrev 2009-10-15 09:07:38 följande:
    Låter kul! Här är det inte höstlov förrän v.44 och jag har tagit ledigt heeela veckan! *längtar*
    åh så skönt. det gjorde du helt rätt i som tog ledigt. Förstår att du längtar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15