• Lejån

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Kastar in en fråga till er som förmodligen har koll...

Finns småfolks turkosa tröja med helikoptrar att få tag på någonstans eller är den alldeles för gammal för att finnas kvar i ngn shop? 

längtar efter sommar & sol
  • Lejån

Någon av er som har koll på ngn webshop som har "bra pris" på Ej sikke lej tröja med katt på magen i stlr 86+?

• Lejån
    Buttelina skrev 2009-11-15 22:16:34 följande:
    lillaw.se har en tror inte den finns nån annansatans
    Ah, det var alltså där jag såg den... Finns visst inte i rätt storlek som vanligt.

Finns det ngt annat märke som har tröja med katt/katter på som inte är alltför "puttinuttigt" (typ glitter och rosetter)? Det är till "lillebror" men rosa gör inget.
  • Lejån
    lillronya skrev 2009-11-15 23:07:25 följande:
    Me&i har en fin..
    I know. Den är förhoppningsvis redan på väg.

Var inte meningen att köpa den, men när jag hade visning och han såg tröjan så kramade han den så... vem kan stå emot då?!

Mera katter åt lillebror.

Rätta mig om jag har fel, men visst har småfolk haft? Iaf klänning?
  • Lejån
    Buttelina skrev 2009-11-15 23:15:17 följande:
    småfolk har haft denna fiiiina
    Åh no... Sånt man inte vill se när det är "har haft".
  • Lejån
    Buttelina skrev 2009-11-15 23:21:36 följande:
    haha nä sant!! förlåt molo har ju.. sen hade ju småfolk tshirtar i somras... hmm
    Har molo nu? Har missat. Iofs så var det ju en ny upptäckt att han även gillar katter på kläder. Trevlig kontrast mot flygplan tycker jag.
  • Lejån
    Buttelina skrev 2009-11-15 23:42:31 följande:
    www.lillaw.se/page/ecom3/get_item_image.asp?i...lejån mer katter superfin med lindex lila baströja under
    Å thank you!! Massa katter!

Visade lilleman och han sa "mao" så han såg iaf att det var katter.

Den nya från småfolk var på gränsen, var lite för mkt blommor för mig. Men den här kortärmade är superfin! Det var nog den jag tänkte på igår.

IdaT:s är lite småtråkig i färgen tycker jag, den hade gärna fått vara lite "knalligare".

Tack tack för att du orkade leta reda på lite katter åt oss iaf.
  • Lejån

Buttelina;
    måste bara säga att det var lite kusligt efter dina "katt-tips" så sökte jag igen på tradera och hittade flera nyutlagda katt-auktioner...

Hittade även denna "kopia"; http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=7082065&styleid=7082063&path=3403475;3215210;3232580;3456311;111365

Så nu ska jag köpa en rosa/röd tröja åt lilleman till pappas stora fasa. Han tror visst att snoppen ska ramla av. Samt hoppas på att vinna lite "äkta vara" på tradera.

• Lejån
    Buttelina skrev 2009-11-16 21:39:35 följande:
    haha kul jag såg med en hel del kissekatter på t kanske nån som läste i tråden den där lindex tröjan är superfin!! min dotter ska få en grön har jag bestämt
    *hehe* Ja, det var lite lustigt att de kom ut precis nu när jag jagar katter.

Här har storasyster redan den lila och jag har även lovat henne den gröna. Så inte mer än rätt att lillebror får den rosa.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15