Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Hejsan.

Finns det någon vänlig själ här inne som har koll på om Molo badges finns någonstans i klänning och body? även bodysuit är intressant.

Vore ju toppen om det fanns något erbjudande men är inte helt nödvändigt.

• Lilla Ego 07

Tack!!

Pilutta hade den :) tunika, är väl som bebisklänning va??

Ingen som vet om det finns någon aktuell rabattkod där?

• Lilla Ego 07

Hejsan!

Behöver lite hjälp av er moloexperter. Är på jakt efter en sån där fuskpolokrage från Molo. Till en kille som är 2,5 år och ca 52-53 runt huvudet.

Vore nice på rea men behöver inte vara det då jag verkligen behöver den.

Ska passa en grön molooverall från förra året, den där fiiiiina gröna :)

vore jättetacksam för hjälp :)

• Lilla Ego 07

Buttelina, Tack!!! supersnällt verkligen.

En liten följdfråga bara....vilken storlek tror ni jag behöver?? har aldrig använt dem tidigare nämligen.

• Lilla Ego 07

Perfekt! :)

Underbar tråd det här, alltid får man hjälp när man frågar något!

• Lilla Ego 07

Japp verkligen! Får börja titta in och lämna avtryck lite oftare, jag handlar ju också nästan bara danskt :) Och inte så konstigt det, de är ju de finaste:)

• Lilla Ego 07

Det är ta 3 betala för 2 på Eleraff idag! Om någon är intresserad :)

Självklart inte min butik

• Lilla Ego 07

Hej.

Måste ha tag i molo badges!! Köpte klänningen, så himla fin, men måste nu ha både body och suit och gärna en till klänning i större storlek :) lillan har 62 nu.

Finns de någonstans där det är rea?

• Lilla Ego 07

Hejsan.

Behöver lite råd angående mololurvar och softshellsjackor.

Har en kille på ca 97 cm. Har sedan tidigare bunkrat upp med två st lurvar i stl 98 som är tänkt att han ska ha till våren. Men nu är jag sugen på en till (självklart:) ) men vet inte om ja kanske ska ta stl 104 istället???

Samt softshellsjackorna, hur är de i storlek? behöver ja ta 104 där med måntro??

Väldigt tacksam för svar :)

• Lilla Ego 07

Aj då, fasen hoppas inte mina fina lurvar i 98 blir för små då.....

Har 3 st nu i stl 92 och de kan han ha men börjar bli lite korta i ärmarna. De är dock från våren så de kanske va större då?

Någon som vet om softshellsjackorna är något att ha, om de håller måttet för livlig utomhuslek?

• Lilla Ego 07

Hmm....kanske får sälja mina i 98 till våren då...skit

Tur att de går rätt skapligt på Tradera iaf..

Ännu en fråga då :) Molooverallerna, både lurven och babyholden, hur är de i storlek?

Har en tjej på snart 5 månader som måste få en av varje känner jag:) Men vet inte vilken storlek jag ska ta. Lurvoverallen är ju tänkt till våren och vinteroverallen nu i vinter såklart. Hon är ca 63 cm nu och 6 kg och rätt liten.

• Lilla Ego 07

Tack för alla råd!

Jag brukar ge min kille vätska, typ någon saftsoppa av något slag eller proviva samt efter ett litet tag får han knapra i sig något kex, typ mariekex. Brukar ju fungera på vuxna och även på honom. När man märker att han är lite mera stabil så har jag gett honom en liten bit banan typ.

• Lilla Ego 07

Å vilken sötis! Brillorna var ju sköna :)

Oki, de blir stl 104 iaf. Får se om jag kanske köper softshell också eller om jag ska vänta.... Blir många dineros men oj så fina kläder!

• Lilla Ego 07

Hejsan.

Vet att det har frågats tidigare i tråden men jag frågar igen för jag med min amningshjärna kommer inte ihåg:) Vet ni om det blir någon OTT utförsäljning i stockholm?

Bara måste ha tag på mera badges, har en futtig liten klänning (visserligen underbar) och det duger helt enkelt inte.

Ni som var i Limhamn, fanns det mycket badges? Vill ha från storlek 68 och uppåt. Lillan har stl 62 i klänningen och den är fortfarande med lite växtmån.

• Lilla Ego 07

Har redan mejlat men inte fått något svar tyvärr :( men jag hoppas att det iaf sprider sig på FL om det blir av någon :)

Det passar mig bra att det finns mest i stl 68 för det är den storleken som lillan har smått börjat använda och kommer att ha fullt ut efter nyår.

• Lilla Ego 07

OneTwoTen, återförsäljare eller mellanhand eller liknande av ett antal danska klädmärken.
    Gjorde några rätt bra fynd i våras, bland annat sonens molooverall för 600kr i den superfina gröna färgen.

• Lilla Ego 07

Hej.

Antar att ni redan har kollat in www.molo-kids.com/ där ser man ju en del kläder :) Men det är säkert fler som kommer. Riktigt härlig kollektion i vår! Blir tungt för plånboken som får jobba hårt till våren....:)

• Lilla Ego 07

Hej.

Hur gör man för att få 30% på my-baby??

Någon som vet någonstans där man kan få tag på en badges suit i typ stl 68 eller 74??
    Mysgrodan har ju men endast stora storlekar:(

• Lilla Ego 07

Tack :)

När man läser bloggen på mybaby så verkar de ha fått in massa prespring molo. Någon som vet om det kommer fiiiiiina babyklänningar nu, eller blir det senare??

• Lilla Ego 07

Oki. Lika bra det, för nu är alla pengar snart uppshoppade :)

Bara för att jag gick in här och läste så blev jag två molobyxor rikare och ett antal pengar fattigare....:)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15