Inlägg från: seadwarf |Visa alla inlägg
  • seadwarf

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Liljan - Grattis till pojken i magen {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_baby}

LJ2 - Här hittade jag fototapeter också.. http://www.svenskabarnrum.se/index.php?cPath=154_200.. Min son skulle Älska den med dinosaurier, men först måste vi flytta så han kan få eget rum {#lang_emotions_dreamer}...

Hoppas alla har det bra.. är inte så aktiv i tråden numera.. kikar in ibland.. söker jobb.. får jag mer pengar kanske det blir lite mer aktiv shopping framöver... ;p
  • seadwarf
    lillronya skrev 2009-10-13 23:27:57 följande:
    Hej hej!Trevligt att du kikar in ibland.
    {#lang_emotions_smile}.. måste ju hålla mig lite uppdaterad iaf ;p..
  • seadwarf
    LJ2 skrev 2009-10-13 23:27:06 följande:
    *rusar o tittar!!!* tack
    Vet inte om de är tillräckligt stora, men billiga var de tror jag ;).. Hampus skulle iofs älska djungeln och havsdjuren med ..
  • seadwarf

Natti natti tjejjer.. ska hänga en tvätt.. sen är det nog dags för mig också att sova..

• seadwarf

Har skummat igenom lite bara.. var nyfiken på hur det gått för ängeln...

GRATTIS till lilltjejen!!!! {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_baby}

Ska ta o slänga in lite bilder i BT tror jag.. var nog ganska länge sen igen nu...

• seadwarf
    Mitt livs lycka skrev 2009-10-16 08:36:02 följande:
    Hej! Söta barn i BT:n såg jag! Har ni varit på Öppnis nu i veckan? Jag hade tänkt gå dit med William men han har varit hostig och snorig så jag misstänker att vi inte var särskilt välkomna...! Ska däremot försöka ta oss dit i nästa vecka! Kanske ses då?!
    Halloj {#lang_emotions_smile}

Hehe, kände mig manad att slänga in lite bilder ;p

Nä.. vi har inte varit där nåt i veckan.. men ska nog dit idag... synd att lillkillen är förkyld :|.. de är ju lite noga med att man är frisk nu i influensatider o så..  Mm, kilar nog dit nästa vecka med :).. Krya på dig kramar till William!!  
  • seadwarf
    nikki2006 skrev 2009-10-20 10:52:33 följande:
    jag såg den idag, sötnosen där
    ChokladMoshin skrev 2009-10-20 10:41:11 följande:
    Hon var ju supersöt!
    {#lang_emotions_kiss}

Hon borde dyka upp i nåt reklamutskick från Lindex snart framåt jul också ...
  • seadwarf
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 10:57:40 följande:
    Sööööötisen
    Buttelina skrev 2009-10-20 10:55:13 följande:
    jättesöt
    {#lang_emotions_smile}

mm, hon är en liten goding :P.. så himla rolig nu.. härmar allt man säger.. o hoppar o skuttar o skrattar för det mesta *s*.. sen är hon så liten o pluttig med.. hon är 19 månader och väger bara 8960 gram och är 80 cm lång {#lang_emotions_dreamer}..
  • seadwarf
    Buttelina skrev 2009-10-20 11:05:58 följande:
    haha lilfisen då hon verkar vara så go har ju en vän som också har en liten tös. hon är 17 månader snart och väger 8500 ca... jag har varit orolig för henne förr och nu börjar även bvc gå in och oroa sig. ÄNTLIGEN säger jag!!! riktigt sen i utveckligen är hon
    Just det.. kommer ihåg när du skrev om det förut... Emelie är ju lika liten storleksmässigt.. ligger två kurvor under "normalt" på både vikt o längd.. men följer sin egen kurva och jag är liten o min sambo är också smal, så hon har att brås på.. däremot är hon helt med i utveclingen .. Hampus hade dragit iväg lite både på längd o vikt nu iaf, skönt.. han blir fem i december och är 110 cm lång och väger 17,2 kg.. Hoppas de får hjälp med att reda ut vad det är med tösen nu då!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15