Vi som shoppar danska barnkläder del 15
halloj där alla nattsuddare... det var ett bra tag sen... alla friska?
halloj där alla nattsuddare... det var ett bra tag sen... alla friska?
vad är liams, ilons och avas mammas alias här på familjeliv nu igen.. min syrra har lagt två utav världens vackraste babyklänningar på tradera nu nämligen och jag vet ju hur mkt hon gillar klänningar till ava så jag ville tipsa
hej bubblan
hörde att du var hemma nu igen, skönt, hoppas allat e bra med dig nu!!
kram
hoppas milos nya molo jacka kommer imorgon, vann den på tradera... hur brukar molos jackor vara, ser dom slitna ut efter tvätt som po.p's gör ibland? är dom varma eller måste man han en lurvis under?
åhhh hoppas det blir bra då... hörde att de var små i storleken så jag vann en i storlek 116 till milo som i vanliga fall har storlek 92-98 :-S
oopsy daisy... jaha vad gör vi nu då? hahahah aja vi får se imorgon när den FÖRHOPPNINGSVIS kommer hur pass stor den är... i värsta fall han kanske kan byta jacka med storebror eftersom det är så bra resår i hans didrikson jacka... annars blir det väll ut på T igen då ![]()
butte vad heter avas mamma på familjeliv?
här är länken.. gav jag för mycket för den eller är den värd det priset tror du?
http://www.tradera.com/-Varldens-Coolaste-jacka-fran-molo-stl-116--auktion_101358758