Inlägg från: GROD PRINSARNA |Visa alla inlägg
  • GROD PRINSARNA

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

halloj där alla nattsuddare... det var ett bra tag sen... alla friska?

****Enrique 050819****Emilio 070718****
  • GROD PRINSARNA

vad är liams, ilons och avas mammas alias här på familjeliv nu igen.. min syrra har lagt två utav världens vackraste babyklänningar på tradera nu nämligen och jag vet ju hur mkt hon gillar klänningar till ava så jag ville tipsa

• GROD PRINSARNA

hej bubblan
    hörde att du var hemma nu igen, skönt, hoppas allat e bra med dig nu!!
    kram

• GROD PRINSARNA

hoppas milos nya molo jacka kommer imorgon, vann den på tradera... hur brukar molos jackor vara, ser dom slitna ut efter tvätt som po.p's gör ibland? är dom varma eller måste man han en lurvis under?

• GROD PRINSARNA

åhhh hoppas det blir bra då... hörde att de var små i storleken så jag vann en i storlek 116 till milo som i vanliga fall har storlek 92-98 :-S

• GROD PRINSARNA

oopsy daisy... jaha vad gör vi nu då? hahahah aja vi får se imorgon när den FÖRHOPPNINGSVIS kommer hur pass stor den är... i värsta fall han kanske kan byta jacka med storebror eftersom det är så bra resår i hans didrikson jacka... annars blir det väll ut på T igen då

• GROD PRINSARNA
    Buttelina skrev 2009-11-16 23:01:00 följande:
    jen80 va?
    ajusteja, och jag som sökte på jen 08 hahha tackar
  • GROD PRINSARNA
    Stormis skrev 2009-11-16 23:01:46 följande:
    Jen80. Hon ses sällan här numera dock . Ajj nåvv! Det är ju liksom nästan säkert att jag går över nu bara för att det är så himla retligt! Vill inte vara inställd på tidigare, men det blir så helt omedvetet eftersom det är enda erfarenheten jag har. Och den gången var jag inställd på att gå en vecka över som "alla" gör första gången och då kände jag mig blåst på de 5 veckorna. Så denna gången får jag väl tillbaka dem, stackars julaftonsbarn
    tack så mycket, hon har grön plupp så jag hoppas hon ser mitt meddelande..

hihi spännande värre... men du vet väll att pojkar brukar vara segare än flickor så han kommer säkert att få er och vänta hahaha
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15