Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

trunken81 skrev 2009-10-11 09:50:32 följande:
    åh grattis i efterskott till Isabel! Haha nää egentligen inte, men man vet ju aldrig
    tack
    Pepper79 skrev 2009-10-11 09:53:21 följande:
    God Morgon allihop!Tråkigt väder här idag Är det för sent att lägga ut vinteroverall på T tycker ni? Tror Alines Molo overall i stl 86 kommer vara tokstor i vinter. Vill ju att hon ska kunna röra sig...
    prova lägga den med högt utrop
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    MejaKiZnic skrev 2009-10-11 09:57:01 följande:
    Nej så söt
    hehe tack
    Everlonn skrev 2009-10-11 09:57:41 följande:
    Guuuud vad söt!!! Stackars kisen på tisdag! Så många barn att den kommer att gömma sig hela dagen Missförstå mig rätt Bus är jättesnäll vid kisar men ljudnivån oj oj
    oj ja s¨långt har jag inte tänkt i värsta fall får jag stänga in honom i sovrummet med kattlåda och mat
    Preggi skrev 2009-10-11 09:57:47 följande:
    Gud så söt, både Isabel och katten.. Har hon döpt den själv?
    tack han heter pumba i sin stamtavla och isabel tyckte att han skulle fortsätta heta det
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-10-11 10:02:28 följande:
    God morgon!
    söt du är fiina noel i bildis med regnbågen man tröttnar aldrig på dom!!
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-10-11 10:03:02 följande:
    Buttelina- vilken otroligt söt present!
    tack hehe det enda som är lite synd är att den jamar jag är trött han har leeetat efter sina kattsyskon inatt.
  • Buttelina
    Preggi skrev 2009-10-11 10:04:13 följande:
    Pumba är ju jättebra namn.. Vad mysigt med en liten katt.. Kan tänka mig att hon är världens lyckligaste...
    ja jättemysigt
    jompa skrev 2009-10-11 10:05:06 följande:
    Ojoj förstår att du har en helt överlycklig tjej där hemma
    jaa hon är så lycklig!!
    Greksmurfen skrev 2009-10-11 10:05:51 följande:
    butte: gud va söt kissekatt..är det en raggdoll det där=)..det liknar en sån...hmm liljan har inte hörts av än.. bara hon e ok efter igår.....kan ju inte messa henne då en viss liten donna tyckte att sin mammas telefon skulle bada itoaletten =S
    jepp en ragdoll min mamma föder upp sånna

maia är världens busigaste
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-10-11 10:07:59 följande:
    Tack! Jag tror ärligt talat att regnbågen är det enda plagg från Molo som jag aldrig kommer tröttna på. Vill bara ha större och större storlekar Haha...jag kan tänka mig det. Stackars lilla misse som inte fattar var syskonen är...
    ja regnbågen är underbar!! mitt första molo plagg och jag är inte trött än!

jaa lilla pumban saknar dom. men han spinner konstant det räcker man tittar på honom så kommer han springandes och stångas och spinner
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-10-11 10:11:19 följande:
    Åh, älskar katter! Särskilt kattungar Jag har slutat att gå hem till folk med kattungar för jag kan inte gå därifrån utan en Inget nytt om salg än?
    hehe kattugar är underbara inget nytt om salg nä
    Greksmurfen skrev 2009-10-11 10:16:13 följande:
    åhhh de e sååå gosiga...min moster hade en raggis som hette Ruben... han var en mkt fet katt =D.. å så bara gick han å slängde sig ååt sidan när han skulle ligga ner haha...
    haha ruben, vad sött
    Zvartaliljan skrev 2009-10-11 10:27:07 följande:
    Godmorgon. Mammas sim-kort sitter just nu i en gammal skittelefon som inte ens kan läsa sms har hållt på med hårtorken hela kvällen igår o nu ligger alla delar här o luftar sig...ska låta den va några dagar, håll tummarna att den funkar sen!! JÄKLA SKITUNGE (/&%¤#(/)&/%(&)/=)(?=Hon är hos mormor nu förresten...hon skulle bestämt med henne hem igårkväll o efter den dagen så säger jag inte nej åt att bli av med henne en dag
    skit vilken buse du har
    ängeln83 skrev 2009-10-11 10:20:08 följande:
    ButteGuuuuud vilken söt present, förstår att den var uppskattad.Morning förresten.
    tack ursöt verkligen
    Tjollabolla skrev 2009-10-11 10:34:41 följande:
    Godmorgon!Åhh har Isabel fått en kattunge? Lyckliga unge! Liljan: Vad har Maia gjort nu?
    jaa det har hon hon är verkligen lycklig nu!! nytt rum, med kojasäng och sen en kisse lycklig unge
  • Buttelina
    Flock skrev 2009-10-11 10:56:42 följande:
    God morgon!ÅHHH, nu blir jag riktigt avis.. Jag älskar ragdoll!!! Finaste, finaste kattrasen Vi hade en ragdoll för tre års sedan men han dog efter några månader. Hade någon kattvirus.. Sedan blev det att vi köpte brittisk kort hårig istället. Hon är den konstigaste katt som finns. Hon fattar inte att hon är en raskatt utan ska vara ute dygnet runder. Kommer med en mus varje kväll och när jag och godis tar en promenad följer hon med på promenaden. När vi går för långt stannar hon i en buske och skäller HÖGT för jag går ifrån henne. Hon stannar där tills jag hämtar henne och går jag ett annat håll hem så kommer hon inte förrän många.många timmar.. Konstig katt..Jag vill ha en ragdoll sedan!Har din mamma någon hemsida??
    hehe vilken rolig katt du har hade en ragdoll sett en mus hade den nog kelat med den ragdollar är så lugna snälla och underbara
    jag skriver hemsida adressen i din gästbok, vet inte om det räknas som reklam
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2009-10-11 11:02:19 följande:
    Hej på er, vad händer här idag då?Urgullig katt Butte, förstår att hon blev lycklig Har en kompis som föder upp ragdoll och vi brukar passa på att gosa med kattungar när hon har det hemma
    tack min favorit innan var norsk skogkatt, vi hade en uuunderbar hane som vi blev tvungna att avliva men ragdollen delar helt klart förstaplatsen nu
    Flock skrev 2009-10-11 11:04:47 följande:
    Jag vill ha en kelig katt som vill vara i famnen. Vår brittiska vägrar vara uppe max två minuter och då är det under tvång Tack, snälla!
    ojoj, vill du ha en kelig katt så är ragdollen oftast rätt det gäller ju att välja sin uppfödare dock. jag o min mamma har sett många skräckexempel på uppfödare tyvärr
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15