• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Jag tror att man vill ha dom barnen man får.
    Jag är inte det minsta besviken för att vi har 2 tjejer. Iom att det är så tätt mellan dom så tror och hoppas jag att de kommer stå varandra ännu närmare. De leker ju jättefint och gillar samma saker osv. Finns många fördelar med samma kön med..
    De är ju så himla olika med, skulle vara lite kul att se hur en tredje tjej skulle se ut. Om hon skulle få ett helt eget utseende eller bli lik nån av tjejerna..

Oj, vilken liten tjej.. Visst var väl Liam liten när han kom med?
    Inte som min bästa kompis pojkar, de var 58cm båda två när de kom ut...

Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • Preggi
    Milliz skrev 2009-11-06 22:27:59 följande:
    God kväll! Vad här verkar ha varit lugnt idag och ikväll! Ser att ni pratar bebisar jag är lite småsugen jag också på en liten men det får nog vänta några år tror jag. Och så måste M bearbetas lite till Men jag håller tumsen för att han ändrar sig någon gång och vill ha en till bebis
    Lycka till med övertalningen..
    Det är ju så mysigt med barn..

Jag måste gå och lägga mig, känner att ögonen börjar gå i kors.
    Matilda sov på dagis idag så hon är uppe och kutar fortfarande..
    Dax att sova för oss..

Godnatt
  • Preggi

Hej

Gud vilka fina salgkläder i BT..
    Nästa gång ska jag verkligen försöka åka..

Tjolla, man blir ju inte lite bebissugen när man ser alla fina små suits du köpt...

• Preggi
    LA Woman skrev 2009-11-08 20:15:17 följande:
    TACK SNÄLLA EVERLONN FÖR DE UNDERBARA MOLOSARNA!!!!!! Tjejer, jag behöver smakråd inför dagisfotografering imorgon!!! Har lagt in några förslag i BT
    Helt klart CUPS!!
  • Preggi

Hej hej

Hur är läget här?

Jag behöver hjälp att skriva ett riktigt neg omdöme på T. Hur skriver man? {#lang_emotions_demon}

• Preggi
    SmillaMilla skrev 2009-11-22 20:11:45 följande:
    oj vad har hämt?
    Jag köpte en body som stod i beskrivningen vara som ny. Jag skiver tillbaka när jag fått hem den tvättblekt och noppig att jag är besviken och att den inte stämmer med beskrivningen. Hon svarar att den är som ny eftersom den bara är använd och tvättad några ggr.
    Svarar igen att då är den ju inte som ny eftersom den är använd några ggr.
    Jag bad om pengarna tillbaka eller en kompensation.
    Då fick jag tillbaka att jag får handla i affär om jag vill ha nya kläder..
    Desstuom tog hon betalt för "paketet" det var inte ens en mailingbag utan en ihoptejpad plastpåse.. {#lang_emotions_demon}
  • Preggi
    lillronya skrev 2009-11-22 20:11:35 följande:
    Hej! Vilken fin pressbild du har!! Ingen aning om hur man skriver. Vad har hänt?
    Tack.. Det är dagisbilden.. Jag är halvnöjd med dom.

Söt liten i BT idag.. En cool kille..
  • Preggi
    Smultronhjärta skrev 2009-11-22 20:21:13 följande:
    Gokväll tjejer.. Åh vilket ledset smultron jag är nu ikväll Finns det någon som sitter på ett tips om hur man kan rädda en kraschad hårddisk till humant pris så please please gb:a/inboxa mig*håller tummarna* Jag är JÄTTEtacksam för alla tips på alternativ jag kan få! Hela Lovas hittills levda liv är BORTA och många månader av Max också...
    NEj, vilken ångest! Min man jobbar med data och han brukar kunna rädda det mesta.
    Han är på bio nu men jag ska fråga honom när han kommer hem... 
    lillronya skrev 2009-11-22 20:21:01 följande:
    Förstod det. Bara halvnöjd? Ser så fin ut! Tack! Ja han är en liten cooling.
    Gruppbilden blev superfin iaf..
  • Preggi
    Buttelina skrev 2009-11-22 22:39:02 följande:
    nån som vet var man kan köpa fina prisvärda fotoramar?? gärna svarta eller kanske vita... storlek max 30*45cm på fotot...
    Ica maxi..
  • Preggi
    Buttelina skrev 2009-11-22 22:44:01 följande:
    ahh är det sant måste kolla där kollade på gallerix och ramen jag gillade där kostade 219kr fö ett 40*50 och 159 för 30*40. vi ska ha 4 eller 5 ramar och det blir ju rätt dyrt  men det kostar kanske så mycket? längesen jag köpte ramar
    Vi har köpt där som jag är nöjd med iaf.. De kostar typ 49:-
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15