Inlägg från: THEA och Grodan |Visa alla inlägg
  • THEA och Grodan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-28 11:24:58 följande:
    Jo Stoffe sa likadant de första åren sen han träffat mig,jag är heelt julgalen och gör typ allt utom att stoppa korv Vi hinner avverka två julgranar om så skulle va eftersom den flyttar in i november,i år vete katten hur det ska gå... Det är ju allt som oftast finsk bastuvärme i kvartenNu däremot är han inkörd och ville helst kasta upp slingorna i början av oktober
    Du är gaaaaalen kvinna

Hej och GRATTIS MAX {#lang_emotions_flower}
    ♥ Tilde 980430 ♥ Alexander 070818 ♥
  • THEA och Grodan
    svischan skrev 2009-10-28 22:51:41 följande:
    Hejhej i tråden!Ska gå och sova nu egentligen, men vill bara tala om, helt OT, för någon som inte är min make, att jag fått pergotime utskrivet nu och att vi hoppas att detta är botemedlet för vår flerbarnsbrist. Vi vill inte prata om allt med våra vänner, känns som att pressen ökar ytterligare då, så jag skriver här istället, ni är ju så underbara här i tråden
    Åhhhh, vad kul hoppas allt går bra Hoppas att vi med får hjälp den 16:e så kanske vi kan plussa ihop
  • THEA och Grodan
    svischan skrev 2009-10-28 23:12:28 följande:
    Trist att höra att ni också har problem med "barnalstrandet"... jag HATAR gynundersökningar, och nu ska jag hoppa upp i den där stolen var och varannan dag för att kolla ägg och slemhinnor. Har ni väntat länge på tid? Vi sökte oss privat, för på närmsta kvinnoklinik skulle vi inte få tid förrän till våren (!). Dock är vår läkare dansk så jag fattar ingenting=) Men pga det är detta inlägg inte helt OT=)Jag tycker att vi ska plussa nästa månad, eller denna, spelar ingen roll vilket=)
    Jag har ju tyvär nyss fått missfall men hade ej avbokat vår tid för utredning som vi har 16/11, "tur i oturen" kanske Vi har väntat sedan början av sommaren på att få en tid Har ju försökt bli gravid sedan Maj förra året......hoppas på hjälp nu och att plusset kommer snart, NU...GENAST
  • THEA och Grodan
    svischan skrev 2009-10-28 23:49:24 följande:
    Åh vad ledsen jag blir för er skull, missfall när det väl blev en graviditet. Jag tycker att vi bestämmer att vi ska plussa tillsammans, innan jul!
    Absolut Det är bestämt
  • THEA och Grodan
    Incommunicado skrev 2009-10-29 14:30:37 följande:
      Åååååååååååååh pölsekärringar!!!!!!!!!!!!!!!  Tack för finfina presenten till Adrian, tur att jag blivit överbjuden på T varje gång jag försökt köpa den hittills! Nu blev både maken o jag glada! TACK!!!!!!!!
  • THEA och Grodan

TJOLLA: Grattis till TJOLLABIFFEN

• THEA och Grodan

Puh, då var man klar med T för ikväll. Vad shoppas/avhandlas här då?

• THEA och Grodan
    lillronya skrev 2009-10-30 23:00:51 följande:
    Surar....De har kört 30 mil enkel resa för att titta på en a-traktor som inte alls motsvarar det säljaren sagt. BläääääääääääääVarför inte bara säga som det är istället?
    Men FY F**N för vissa människor   Vad sur jag hade blivit, hoppas dom fick sig en utskällning
  • THEA och Grodan
    lillronya skrev 2009-10-30 23:03:52 följande:
    Resulterade nog mest i en ledsen och besviken tös som hade räknat med att få ut och köra imorgon...
    Nämen åh vad trisst {#lang_emotions_cry}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15