Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Mawe123 skrev 2009-10-13 14:13:17 följande:
    Åh måste få beklaga mig någonstans, blir så arg Varför är det så lätt för alla att paketera så att köparen slipper skrymmande avgift på tradera men när jag handlar från trendsales så blir det alltid maxibrev och snordyr frakt kostnad. Tänkte köpa en baddräkt i stl 92 men hon ska ha 37 danska i porto + ts gebyr, för dyrt tycker jag.
    de packar inte alls samma, har märkt det men kräv storbrev 16 kr, visa att du kan priserna. Hur stor är den förresten? 16 el 21 kr kostar en Molotröja  t ex medan en bodysuit brukar gå på 34 kr och TS gebyr måste man tyvär ta....
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian

nu ska jag packa lite mer i bb-väskan som knapt är påbörjad, börjar bli nervöst att den är så tom... det finns liksom bara ett ton babykläder i, inget annat.

• Damien och Adrian
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-13 15:02:12 följande:
    Hoppas dom lyckas vända liten!! *håller tumsen*
    tack! Vet inte ens om jag vågar vända bebis... {#lang_emotions_undecided}
    Tasha78 skrev 2009-10-13 15:04:10 följande:
    glöm inte kexchokladen
    mums *skriver upp på handlingslistan*
    melizza skrev 2009-10-13 16:04:26 följande:
    hej tjejerhur är läget här?? händer det nåt kul??själv försöker jag luska ut om min arbetsgivare gör rätt i att dra ner min arbetstid med 10%får man lov att göra så....är det nån som vet hur det funkar.....jag vill ju inte att min eventuella a-kassa ska bli ännu sämre när jag slutat och inte fått nåt nytt jobbsnälla hjälp mig....jag är ju inte medlem i nåt fack jag så dem kan inte hjälpa mig med den frågan *desperat*min arbetsgivare vill att jag ska dra ner på min arbetstid redan from nästa vecka
    gå med i facket! Då hjälper de dig, det är så olika det där, jag vet inte vad de får och inte får - tror faktiskt de kan göra så nuförtiden... sen kan du skriva en ny tråd i ärendet, alltid fins det kunnigt folk på FL som kan hjälpa dig.
  • Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2009-10-13 20:53:02 följande:
    Tack Försöker smälta det fortfarande...jag var verkligen stensäker på flicka och felipe också så vi blev helt chockade båda två. Felipe gick in på toa i 15 min o var alldeles röd kring ögonen när han kom ut Han är i 7e himlen just nu över att han ska få en pojk!!
    GRATTIS!!! {#lang_emotions_flower}

Jag sa ju det hela tiden!    

Tänk vad mycket du ska fynda efter mig på T, både nytt och beg.

(obs! skoj!! jag har inget ute på T)
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-10-13 21:03:36 följande:
    hehe det verkar så hittills jag kunde inte låta bli
    jag kunde inte låta bli att skriva lite, jag älskar ju dessa pistoler.
  • Damien och Adrian
    Stormis skrev 2009-10-13 21:00:42 följande:
    Nä, du skämtar ! Det som vi alla har sagt heeela tiden ! Ja, jösses vad det komemr att säljas på T, hur många svansar kan man få på sin stjärna .Men nu mitt dilemma - HUR ska jag nånsin kunna vinna nåt på T nu när jag ska slåss med både dig OCH Incommunicado ???
    Ja liljan lär vilja kapa allt. Tur jag köpt färdigt då. Jag har köpstopp!
    Smultronhjärta skrev 2009-10-13 20:58:12 följande:
    Du Tjolla- har du sett vem som har startat trådenOch som dessutom tycker att Molo gör fina kläder sådär huxflux Och vad hände med HM www.familjeliv.se/Forum-3-28/m47992260.html...och jag undrar vems suit det kan vara som diskuteras
    ja vems är det?
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-10-13 21:12:20 följande:
    Älskar också pistolerna- så mycket att byxorna fortfarande är orörda här hemma Molosar är ju allra finast när de är nya
    orörda byxor???? va??? stlk?????

Stormis skrev 2009-10-13 21:17:29 följande:
    Puh Då finns det nåt hopp iaf .
    Ja jag köper inget för tillfället, jag har redan allt. Utom pistolbyxor.... {#lang_emotions_dreamer}
  • Damien och Adrian

Smultron, hon frågar i den andra tråden hur du tänker som säljer ett sådant plagg.

• Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-10-13 21:39:44 följande:
    Japp- stl 92 men de flyttar inte Nu måste jag förklara hur jag tänker i den andra tråden
    haha förstod det.

stlk 92, hmm de blir lagom till min grabb om 2 år och du har tröttnat på dem innan dess eftersom din lilla inte kommer vilja ha dem då. Spara dem orörda till mig!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15