Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-10-15 15:12:36 följande:
    *hklöö hklöö* Det blev visst lite dyrt Massa fint ju
    Aha, men du de är ganska små i stl så köp en stl större. Anton är 119 lång kanske o har 128 i sin o den sitter bra.
  • SmillaMilla
    saturnina skrev 2009-10-15 15:13:10 följande:
    Jaha, nu brände jag kycklingen. Man ska nog inte chatta, jobba och laga mat samtidigt.
    ha ha härligt. Jag var nyss ute o hämtade potatisen, skalade den och försöker väcka svea samtidigt. Det går inget bra
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2009-10-15 15:18:21 följande:
    Jo name it är små i sina tröjor och jag tänkte köpa 98 men det är den enda storleken som är slut... så där behövde jag inte bli av med mer pengar just nu*bra för salgkassan*
    Denna köpte jag till Svea:
    www.nameit.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&storeId=12401&catalogId=10101&partNumber=5700345746759-DEEPER

Så himla fin i modellen. Kanske i stället för den randiga katvigen för över 300 kr

Denna gröna pratade jag om, den köpte jag också till Anton:
    www.nameit.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&storeId=12401&catalogId=10101&partNumber=5700345440657-FOREST
  • SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2009-10-15 15:45:37 följande:
    Pju, en Prolister laddad... MÅSTE få in massa salgpengar!!! Skrev till sambon att visst var jag duktig som tänkte sälja 3 lurvar. Får tillbaka: "Men dom kan vi väl spara till nästa!" ÅHHH han har fått dille på det där med att spara nu! Jag veeeet ju att jag kommer köpa nytt ändå... Å det Milo har nu är ju så stort så det lär dröja 3 år tills nästa kan ha det! *gaaaaaaaaaaah*
    SÄLJ!!!

Av erfarenhet så vet jag att är man så här klädintresserad så köper man nytt o använder inte det "gamla" för det har man tröttnat på då.
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2009-10-15 17:09:47 följande:
    har fått sms från ängeln, hon hade tydligen skickat innan som inte kommit fram men nuu så en liiiiten meja 2365gr och 43cm  båda mamma och dotter mår bra och de är förmodligen hemma om tre dagar
    Åhhhhhh GRATTIS Ängeln!

Vad var det jag sa
  • SmillaMilla

Någon som haft kontakt med annorlunda små?

Får inget svar av dem. Meilat från två olika meiladresser, meilat dem nu två gånger i veckan i tre veckor.

Dåliga på reklmataion?

• SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2009-10-17 07:26:01 följande:
    vad fint=) stilrent å fint=).... å tack än en gång för att du visade den finska sidan =) fick hem puzzle igår=)....nähe nu ska ja göra mej klar drar till sthlm idag=)
    Åhhh vad bra! Vad blev frakten?

Hon som har butiken var ju jätte gullig.
  • SmillaMilla
    JuliaochNelly skrev 2009-10-17 09:19:54 följande:
    Åhhh sådan kalander brukar jag göra till barnen. Gör kul ju. Kanske borde börja köpa grejer redan nu.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15