Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

än så länge är det bara nintröjan jag vill ha..

väntar på LLM om de lägger upp nått mer man vill ha, annars blir det billigt

• Kristyr

söta kråkan skrev 2009-11-27 09:02:39 följande:

www.luckylittleme.se/product.asp inte denna färgen funnit innan eller extremt snarlik?
    har en grå lurv med mörkrgrå kantband från förra hösten...
  • Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-27 09:03:30 följande:

Tack snälla Får nog ringa hem gubben här efter lunch, orkar inte riktigt..
    så får du krypa ner i sängen och sova dig frisk... *tycka*
  • Kristyr

åhhhhhh *lite nervös* ska till jobbet och släppa bomben idag för chefen att jag bara kommer jobba jan-april sedan ska jag vara föräldraledig igen.. känns lite pinsamt..

• Kristyr
    Buttelina skrev 2009-11-27 09:08:10 följande:
    ojdå
    aja men vad kan de göra åt det?
  • Kristyr
    Morty skrev 2009-11-27 09:10:44 följande:
    Grattis säger jag först och främst.  Kan tänka mig känslan inför samtalet med chefen....jag kände likadant. Men när det väl var sagt var det en väldans lättnad. *kram & lycka till*
    tack!

det är väl främst med att vi fick en ny chef förra hösten när jag var föräldraledig och är iof fortfarande så har inte jobbar för denne. Och så ska jag vara mer ledig, men det går nog bra. Det är ju bra att klumpa ihop ledigheten
  • Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2009-11-27 10:41:53 följande:
    Vilka ska ha en 2a dos?? Har ju gått över 3 vcekor sen Maia fick...har för mig att hon egentligen ska ha en dos till, vad händer om det dröjer 4 veckor innan hon får den??
    alla barn under typ 8 år ska ha 2 doser och det är MINST 3v mellan dem (sa de när jag vacc min son)!

(max 6 mån har jag hört någonstans, vet inte var =lite inte helt på)
  • Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-28 16:35:25 följande:

Å har ingen Ipren hemma  Gubben får köpa i morrn!Tack, jag e nog snart på bena igen   Dags å sova ett tag igen..Cu sötisar..
    åhh krya på dig! hoppas du blir frisk snart!!
  • Kristyr

Där åkte man dit på 2 tröjor från småfolk på BoR.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15