Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan skrev 2009-12-29 19:43:26 följande:
    Nån som vet vad detta är för typ av jacka? Det står ju att den är varmfodradrad, så det borde väl vara en vinterjacka, nån som sett den live? Har mailat säljaren, men inte fått något svar www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10429...
    Det är en vinterjacka, samma tyg och lika tjock som camillo-overallerna. Jag hade en sån hemma till Maia o vände (köpte för stor, stor i storlek är den!)
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2009-12-29 20:20:35 följande:
    Nej, jag ska INTE köpa den där MAT jackan jag länkade till innan. kom ju på att jag har en vinterjacka på väg från minpluddevutt i samma storlek och jag ska ju inte shoppa mer

Fast det är ju två helt olika jackor tycker jag...Miniature-jackan tål betydligt tuffare väder och lek än Hummeljackan.
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2009-12-29 20:28:41 följande:
    Men om den nu var stor i storlek så ska jag absolut inte ha den. Nora har ju bara 128 i sin vinterjacka nu så det tar ju flera år innan hon kan ha 140 i den då
    ja det dröjer nog 2 år då
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2009-12-29 21:53:23 följande:
    Visst är det trist, man hoppas ju ändå på köp nu. Värsta är de gånger jag sålt på köp nu och sen har folk fått för sig att vänta tills BB eller lön. Så numera har jag lagt till en text om att köp nu innebär omedelbar betalning
    det har jag med, ändå saknar jag betalning för flera auktioner som togs på köp-nu 10 december *suck*
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-12-29 22:14:03 följande:
    Tänk..Så där säger jag också..Dock kan jag villigt erkänna att jag snubblar väldigt mycket oftare tack vare FL samt att mina vadjagverkligenvillha begär ständigt ändras Som idag fick jag begär efter regnbåge tack vare Stormis
    på tal om begär efter regnbåge så shoppade jag på ziggys.biz häromdagen, bara en massa regnbågar

www.ziggys.biz/popup_image.php&image=0 - till Maia

www.ziggys.biz/popup_image.php&image=0 - till lillebror

+ matchande vantar till lillebror och en Molo regnbågsklänning (sommarmodellen) till Maia också på rean, tog den sista så kan inte länka

Sen idag har det blivit en beställning från Minirodini och lite smått på tradera, så jag är nog färdigshoppad för ett tag framåt {#lang_emotions_sealed}
  • Zvartaliljan
    ChokladMoshin skrev 2009-12-29 22:23:50 följande:
    Oooh, den affären är ju toppenbra. Blir ju samma priser som i sverige eller ngt billigare, fort skickar dom osså. Fiiiiina regnbågar!!!!
    Smultronhjärta skrev 2009-12-29 22:23:19 följande:
    Nope-den börjar snart vad jag fattade det som
    Ja jag blev helt kär när jag såg den stickade overallen och matchande jacka till Maia, de kommer ju bli sötaste syskonen till våren i dom Älskar stickat.

Just det glömde ju den regnbågsrandiga buggysnugglen jag beställde också Lika billigt på ziggys som inköpspris här i Sverige och här finns den inte längre så jag passade på Undrar vad de tänkte när de packade alla dessa regnbågar

Allt som allt för stickad overall + jacka + vantar + åkpåse+ Moloklänning gav jag ca.1300sek med frakten, jättebra priser ju!! Och det är skickat idag fick jag mail om
  • Zvartaliljan
    ChokladMoshin skrev 2009-12-29 22:32:58 följande:
    Min mamma köpte ju airbrush klänningen till min stora tjej i julklapp därifrån och hon hade fått betala 509:- inkl. rek. frakt. Toppen ju!!
    Ja de är verkligen toppen, jättebra service

Aj aj aj....känns som att jag kommer vakna i en dyngsur säng eller nåt inatt...FY F*N vad det trycker neråt och sticker...känns som vattnet ska gå när som helst! Men är säkert ingenting...nej jag börjar bli inställd på att han inte kommer komma tidigt ändå, de lär säkert få sätta igång mig till slut *typiskt*
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2009-12-29 22:38:13 följande:
    Åh vad fina, vill med ha!!
    köp då jackan skulle ju bli superfin på Ella Jag tog 104 till Maia, vet inte hur de är i storleken alls men just stickat har ju en förmåga av att krympa lite i första tvätten.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15