Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-12-09 21:56:58 följande:
    Nä man får ju bara acceptera deras idoler. Mina ungar har gillat babbisarna allihopa. (teletubbies)
    Jo Max tyckte också om dom ett tag och en del andra figurer men detta med Dora är helt sjukt..Han tjatar om Dora varje vaken minut*sår i öronen*
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Rufs skrev 2009-12-09 21:58:35 följande:
    Vad är det för Dora-prylar ni beställer från USA? Min Alve som snart blir 3 fullkomligt älskar Dora! För att han skulle få nåt lite "dorigt" i julklapp köpte jag en backpack med tillhörande karta på Tradera. Han kommer att bli helt överlycklig!
    Du har sett böckerna på Ginza.se hoppas jag? Jag fick hem alla de har igår, varav Max fick en bok som han nu sover med för andra natten
    Jag ska beställa en trehjuling med Dora från USA tänkte jag-om maken kunde sluta va så knäckt någon gång
  • Smultronhjärta
    Tejja skrev 2009-12-09 22:03:49 följande:
    När Alva var liten var det samma visa med här. Fast då fanns det INGENTING att få tag här hemma. Vi gick till parken en dag där en kille från spanien eller var det nu var, som hade en Dora-ryggsäck. OJ vad avundsjuk hon blev då. Men det var ju några år sedan nu. Hon blir 10 snart och idoldyrkan har lagt sig en aning!
    Det finns ju huuuur mkt grejer som helst over there ju! Så himla tråkigt att inte Sverige fattar att det finns vi som gillar plast här också
    melizza skrev 2009-12-09 22:06:16 följande:
    länk??? vill med köpa dora till Stella
    Här finns de(sökte bara på Dora)
    www.ginza.se/search/DisplaySearch.aspx&showResult=true&ATERM4=SORTREL&AHTLCEXPONLY=2&thumbNail=true

TJUVSTART ger frakfritt
    Canalginza ger 10% på ordern
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2009-12-09 22:26:39 följande:
    Hej! Ååå fy vad jobbigt med migrän.....hoppas det gått över nu och att huvudet blir som vanligt igen
    Jaha Det får jag återkomma med- har just nu 8 amerikanska siter uppe
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-09 22:35:35 följande:
    Gissar att du har stenkoll, men bara för säkerhets skull. Du vet att det läggs på massor av tull, skatt etc för att lösa ut paketen sen va? Beställde mina bröllopsskor från staterna och de blev ungefär dubbelt så dyra... Trots att de skickades fr privatperson märkt "gift"....
    Japp Även jag köpte mkt bröllopsgrejer därifrån även om jag då slapp tullen alla gånger{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-09 22:42:08 följande:
    Hade lite svårt att tänka mig att du inte hade koll, men jag kände mitt ansvar för upplysning . Jag har sluppit undan med smink, men det var nog för att det skickades som brev, inte paket.
    Tack för upplysningen ändå

Nu tjatar Stoffe om att vi ska kolla på Desperata fruarna så jag får väl göra det då{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta

God morgon!

Ja jagar cool cykel till Max, typ trehjuling a`la roadstermodell. Någon som vet ngt märke etc?

Emmsan skrev 2009-12-10 08:04:07 följande:
    goodmorgon mina favvo tjejer allt börjar ordna sej här hemma nu så jag har blivit otrooooligt shoppingsugen :) o jag vill ha billigt småfolk??;) tips ngn
    Heeeej! Det var inte igår Vad skönt att det börjar ordna upp sig, tydligaste hälsotecknet är att man vill shoppa igen
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2009-12-10 08:44:08 följande:
    *puff* smultron du som har koll
    Jag tycker nog att de är normala till små i storlek-vilken storlek är det du funderar på?
    Har du 80 i en annan så hade jag tagit 86/92 för det funkar att vika upp mudden..
    Här är Max 76cm lång och jackan är i stl 86/92 och visst den är lite för stor men inte såå stor som det ser ut just på denna bild
    http://www.familjeliv.se/hem/smultronhjarta/gallery/phpxvhllp.jpg

(nej inte min favoritbild även om jag nu har visat den två dagar i rad )
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15