Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-12-29 22:39:52 följande:
    liljan: suuperfina regnbågar
    Tack {#lang_emotions_kiss} Hoppas nu att dräkten inte är superstor, fanns ju bara 0-6 månader, jag skulle vilja att den blir lagom sådär Mars/april, så hoppas den motsvarar en 62 typ.
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-12-29 22:43:50 följande:
    håller tumsen den blir säkert toppen!! är den stor och pedro är liten kanske han kan ha den till hösten
    ja haha eller så blir den lagom för tidigt om han blir som kusinen herregud ungen är gigantisk! 7 månader nu och jag fick köpa 80 till honom i Småfolk och Molo! Han är lika stor som Maia var när hon var 2 Jag fick inte bära honom i jul...alla tyckte han var för tung för stackars mig
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-12-29 22:48:12 följande:
    haha han låter som lillebror
    Ja en liten Buddha

{#lang_emotions_heart}
    http://www.familjeliv.se/hem/liljan_o_loppan/gallery/phpjhflra.jpg

Här har han 74 i NS o de är för små snart, jisses liksom Vad hände med den lilla bebisen? Tror att Maia hade 62 i NS här hon var 7 månader
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-12-29 22:54:33 följande:
    Vilken goding. Jag köpte Emilios första NS när han var 8 månader och de var i stl 80.
    Här är Maia i hennes första NS, strl.62 och här är hon nog runt 6 månader tror jag

http://www.familjeliv.se/hem/liljan_o_loppan/gallery/phpgmqcfi.jpg

Ganska lika de där kusinerna eller hur
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-12-29 22:59:04 följande:
    jaaa lika ju !!!
    Räkna på du då Felipe har ju tydligen ett blått anlag och ett brunt eftersom Maia blev blåögd, hans mormor har blå ögon. Jag har ju blågröna.
    Så hur stor chans är det att lillebror får bruna ögon??
    lillronya skrev 2009-12-29 22:59:31 följande:
    JA det är jättelika.
    Ändå säger alla att  Wilgot är så väldigt lik sin pappa, vilket jag håller med om också så det är ju lite konstigt hur de kan vara så lika ändå Det är väl ögonen kanske som gör att man tcyker han är så lika sin pappa...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15