Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

1 och 1 är 3 skrev 2009-12-10 18:51:05 följande:
    Teolins möbler följer med oss, fast dom är ju bara strax över året... å sen vårt underbara matbord som jag e helt förälskad i... annars blir de mesta nytt... Å jag som lovade V att nya saker skulle jag inte köpa för vi hade redan allt  Så fel de blev Såg du mitt gb inlägg???
    Japp Ska isf bara få ihop det med Gekåsgrejen där*ogillar Gekås den 21:e*
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-10 18:57:14 följande:
    Ronya åker alltd dit 20/21 december... hon säjer att de brukar va lugnt... folk har inte tid då Vi hänger på låset
    Jo och det stämmer men i år är dessa dagar en söndag och en måndag vilket är mindre bra
    Jag ska dit imorgon kväll en sväng-helkorkat men men{#lang_emotions_cool}
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-10 19:02:40 följande:
    Att det är en måndag är väll ok, många jobbar du tom då
    Jo men det där med att jobba verkar fler göra mitt i veckan än på måndagar när det kommer till Gekås
    Men julaftonsveckan är alltid lugnare än vad t ex hela november är
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-10 19:22:49 följande:
    Vi ska dejta med smultron på gekås!!
    Haha- jaså det bestämde du Men jooo jag måste ju nästan passa på att få tjata lite med er när ni är "nära"
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-12-10 19:27:48 följande:
    Ja det tycker jag att du måste. Blir på tok för sällan om vi bara ska tjata när det är salg.
    Ja jag håller med
    Zvartaliljan skrev 2009-12-10 19:28:21 följande:
    Någon som vill ha en gratis 3½-åring???? Jag slänger med en gratis julskinka också om ni tar henne snabbt!!
    Ja skicka hit henne Vad har hon hittat på idag
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-12-10 19:40:55 följande:
    Ni kan läsa i bloggen en del av vad hon gjort ikväll sen vi hämtade henne på dagis liljanskrypin.blogspot.com/
    Ojdå..hon har visst mycket vilja..Säger som jag säger till de flesta-testa Omega3 Max har även han gott om vilja och energi men jag är fullt övertygad om att Omegan har hjälpt honom tagga ner lite! Väl behövligt för denna mammans nerver kan jag säga
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-12-10 19:53:33 följande:
    jag köpte sån olja för ett tag sen men hon vägrar ta den Och nej det GÅR inte att tvinga i denna ungen någonting...hur man än försöker o hur mycket man än mutar...hon är HOPPLÖS just nu, hon ska göra ALLT hon inte får och göra allt så svårt som möjligt för mamma!! TROTS av allra högsta grad! Hon testar alla gränser just nu! Nu är hon förbannad för att pappa åt upp korven...korven som hon INTE SKULLE HA!!!!!!!
    Men du,det finns tuggisar också:
    www.vitaminvaruhuset.se/shop/

Själv ska jag köpa denna nästa gång
    www.vitaminvaruhuset.se/shop/

Kanske kan smaka bättre än bäverTuttifruttin{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-12-10 19:58:38 följande:
    Smultron Tänkte jag skulle testa den där Omegan, kan man blanda den med dryck eller så? Liam vääägrar verkligen ta allt sånt där.
    Ja det går bra-vi började med att blanda det i vällingen,sen i lite saft och nu tar han det på sked
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15