Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

THEA och Grodan skrev 2009-10-18 22:43:07 följande:
    Heeeeelt OT meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ääääääääääääääääääääääntligen
    Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!{#lang_emotions_flower}Vet precis hur det känns när det ÄNTLIGEN kommer!! Blir ju alldeles tårögd ju
  • Everlonn
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-19 07:39:49 följande:
    Jaa, jag skulle kunna tänka mig andra mössor också, men hittar inga som passar regnbågen riktigt...Tips?Jag mår jättebra nu, är bara såret som inte vill läka helt, glipar en bit men gör inte ont. Maten funkar bra, kan äta det mesta.Går nedåt med vikten också, fast kanske inte så snabbt jag vill, men ändock nedåt.
    Köpte Pop svarta windstoppermössa att ha till regnbågen, den rosa pop att ha till lila kottarna De sitter så bra på Bus huvud!
  • Everlonn
    Everlonn skrev 2009-10-19 09:11:22 följande:
    Köpte Pop svarta windstoppermössa att ha till regnbågen, den rosa pop att ha till lila kottarna De sitter så bra på Bus huvud!
    Ja just det! Bus hade regnbågsmössa som Lawoman sytt oxå till regnbågsoverallen och sen fodrade regnbågsstövlar! Hela hon var en liten regnbåge
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-10-19 11:12:32 följande:
    malin - Har du fått hem Ida.T-kappan förresten??Funderar på om jag ska spara Maias 98 till lillebror...vad tycker ni? är den unisex? Den är ju rak i skärningen, inte en insvängd kappa liksom.
    Jag tycker att det funkar
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-10-19 11:20:22 följande:
    dubbla bud Det är ju det att jag har en i 110 till Maia som nog kommer passa henne samtidigt som 98 kan passa lillebror...vore ju roligt o syskonmatcha
    Jag tror det bli jättestiligt på en kille{#lang_emotions_heart}
  • Everlonn
    SmillaMilla skrev 2009-10-19 19:13:58 följande:
    Hej tjejer!Äntligen tillbaks efter en dag på sjukhuset. Visst var det som ni trodde. Ett misfall. Vecka 8 något. Fick skrapas. Men nu mår jag bra. KRAM
    Vad tråkigt *kramar om*
  • Everlonn
    jojoa75 skrev 2009-10-20 16:48:22 följande:
    När ni söker på kikkid på T, söker ni på kikkid eller kik kid?? Osäker på vad det heter eg, o alla brukar skriva olika verkar det som..Inte så att jag ska lägga upp nåt, men söker på det några ggr per dag
    söker på kik* då kommer det upp i vilket fall
  • Everlonn

Behöver råd, vad är bra pris att ta för orange velourtunika i 104? Och ska man ta samma för en lila?

Obs ej annons behöver råd!

• Everlonn
    nikki2006 skrev 2009-10-20 16:51:43 följande:
    smart tänkt där hi hi
    Jag är jäääättesmart{#lang_emotions_dreamer} 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15