Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

NU har jag terapi städat   Mår alltid lika bra efteråt!!

Morty skrev 2009-10-14 11:48:23 följande:
    Då får jag se om det funkar nu då. FL blev sjuuukt trögt. Liljan: Grattis till lillebror. Har inte skrivit något innan men usch vad ni har haft struligt. Skönt att det löst sig. Men bra att ni inte tar budet som ni inte är nöjda med. Kanske så att ni ska ta det lugnt och samla krafter och gå ut på nytt till våren. Då är det kanske fler intressenter...... *försöker peppa*
    Ja den här försäljningen gick ju verkligen inte som den skulle på något sätt...  Gick fel från dag ETT...

Först kom den ut alldeles för sent på Hemnet, sen missade Mäklaren annonsen i tidningen så den kom ut EFTER visningarna.. Tre lika stora lägenheter ute hos samma mäklare på samma gång, Pantnoteringen som så vackert uppdagades och  köpare som velar och har sig... Nä nu får det vara slut på eländet ett tag! Vi bor kvar!!!

Om man skulle ta och kika om postis vart här med alla lurvisar {#lang_emotions_dreamer}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Incommunicado skrev 2009-10-14 12:27:39 följande:
    Kikar in o kollar läget lite, jobbar på min semesterdag, det ni. Jag ska sätta en massa betyg innan jag går på mammaledighet så det är bara att bita i det sura äpplet. Tar semester för at få vila, orkar inte jobba med alla krämpor längre. Fin suit liljan, jag försökte köpa en sån ny för ett tag sedan men den blev väldigt dyr, ser på nyskickpriset at den är eftertraktad än! Han blir fin i den! *cyperkram* ni gör rätt iaf!!
    Japp! Jag vägrar att skänka bort lägenheten så e de bara!! Vi har lagt ner massor med pengar på den och få tillbaka pengarna är ju minimum kravet!!

synd att man inte hade lite mer pengar så man kunde tröst hoppa lite {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-10-14 12:42:28 följande:
    Kikar in en runda...tog mej en liten läspaus i soffan, skönt att ligga ner i lugn och ro en stund.Nu väntar jag på att postis ska komma, hoppas han har nåt litet paket till mej.
    Vill du ha min pocket bok
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-10-14 12:57:03 följande:
    Jaaaaaaaaaaaa

*jäkla pocketbok*

Nu ska jag ta och köpa mig en ny låååååång hallmatta har jag bestämt mig för!! En Viggo star blir det i svart... {#lang_emotions_laughing}
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-10-14 12:57:48 följande:
    S H I T...jag börjar ana att det snart blir bebis för vår del
    Va!!!! Vad har hänt????
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-10-14 13:00:36 följande:
    Jag var nere och tände i kaminen innan och när jag ställde mej upp så lixom blidde det alldeles blött i brallan, trodde jag blivit inkontinent men nu har det sipprat i 2 timmar
    Oj!  Vilken V är du i????? Har du ringt till förlossningen?
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-10-14 13:03:13 följande:
    Jag är i v.36 (35+6), alltså det är så sjukt för exakt på denna dagen i graviditeten så föddes Liam.Har inte ringt förlossningen än, är lixom i chock här hemma
    Å men ring dem!!! Du kanske ska in på koll eller nåt? Gud va lustigt att det är exakt samma dag!!! {#lang_emotions_surprised}

Fy va spännande!!!! Ring ring ring!!!!!
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-10-14 13:08:13 följande:
    Ska ringa...snart Usch, jag blir ju alldeles nervös nu.Med Liam fick jag ju åka in och kolla ifall det var vattnet, vilket det var och då blev vi inlagda.Jaaa, det är ju helt sjukt, exakt på dagen lixom. O jag som hade hoppats på att pyret skulle stanna några veckor till.
    Å jag håller tumsen för er!!! Snälla meddela om du åker in så vi vet, man dööööör ju av spänning här vettu
  • RååSa BuBBlan
    STORT LYCKA TILL ÄNGELN!!!!

Internet lägger av här hela tiden.. *surar*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15