• Milliz

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

JsN skrev 2009-10-26 13:32:27 följande:
    JApp, de har en vattenpelare på 10.000 En kompis barn hoppade på rumpan sin första förskolevinter, det tålde de också.
    Det kanske skulle vara något för min krypande lilla Ella då. Eller hon kan iofs gå men det är ju bättre att ta det säkra före det osäkra och krypa då marken är ojämn Hon nöter så på knäna på sin overall..
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Incommunicado skrev 2009-10-26 13:35:04 följande:
    hejsan , ska amma nu men Adrian var så trött att jag hann läsa lite... spännande med salg, om det blir el inte!
    Jo det ska bli spännande att se hur det blir. Jag skulle så gärna vilja åka, men med 200 mil enkel väg går det bort så mycket pengar till resan. Förra vårens kollektion var ju så fin!
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    lillronya skrev 2009-10-26 13:39:09 följande:
    Ja de är det är det. Bästa köpet här Vi använder bara våra vinteroverller när det är som kallast och om det är snö.
    Vi har inte fått snö här ännu heller så vinteroverallerna känns ju inte riktigt som det bästa alternativet. Det är ju så blött i gräset.. Fast iofs så har vi säkert snö snart, jag måste nog fundera lite till. Annars funderar jag på att köpa några till våren.
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    LJ2 skrev 2009-10-26 20:19:37 följande:
    www.redbarnetshop.dk/img/product/480/197408-1...den va ju så fin!!! vill ha, vill ha.. o tröjan med helikoptrar... vill ha..!! finns inte shopen irl då? alltså, mer är att nätbeställa? nån som vet? tänkte om man skulle till danmark nån annan gång så man vet vart man ska kolla..
    Den var helt underbart fin ju{#lang_emotions_heart} och helikoptertröjan var också jättefin. De vill jag ju ha!!
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Zvartaliljan skrev 2009-10-26 20:59:04 följande:
    Nä nu kommer jag o klagar igen...sorry...i morse fick Maia dulcolax som numera blivit rutin var 3-4 dag o hon fyllde tre blöjor...nu ikväll fiser hon BLOD!!!!!!! Så jag förbereder mig inför en heldag på sjukhuset imorgon...ska ringa så fort vi vaknar imorgon. Hon ligger o halvsover framför en film just nu. Klagar inte på magont eller så, inga sår kring ändtarmsöppningen utan detta blodet kommer inifrån tarmen...det är blandat med genomskinligt slem. Knallrött blod så det är färskt. HELVETE!!!! &/%(/)=/#¤"(/)=/%¤#"&/()=/&%¤#"(/) Hennes tarmar är väl helt förstörda efter flera års problem
    Stackars lilla Maia! Hoppas det snart blir bra och att hon slipper allt krångel med magen.
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Tjollabolla skrev 2009-10-26 20:41:29 följande:
    Jag har mailat dom och frågat om dom kan tänka sig skicka till sverige...
    Jag vill också jättegärna vara med, om frakten är dyr så kan vi ju dela på den istället. 
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    LJ2 skrev 2009-10-26 21:21:00 följande:
    mmm.. så grymt fina..!! men kostar en del.. x 1,37 knappt nu visserligen.. men blir ändå 316 för body o 413 för tröja.. eller.. 399 kostar ju tröja i sverige.. så.. e nog inte så farligt.., =)) o så frakt på det bara.. hmm.. e så grymt sugen.. fastnade pang för de båda.. men salgen lockar massor med... o 800 mindre till salg nu.. hmm.. *funderar*
    Ja, det blir ju lite grann men det är de väl värda Det blir ingen salg för mig. Alldeles för långt att åka, men jag hade jättegärna åkt. Jag tycker att förra vårens kläder var så fina!
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    LJ2 skrev 2009-10-26 21:40:14 följande:
    jag med..!! grymt fina!!! massor med.. *farligt!* o ska förmodligen på salg.. inte helt bestämt, men troligen.. o vill lixom spara till dess.. snålar på allt nu tror jag för att spara till salgen men, jag fastnar inte pang för nåt ofta.. nu gjorde jag det på båda *tyvärr*
    Jag fastnade också för båda. Bara därför är de väl omöjliga att få tag i.. Ja, just nu önskar jag att jag bodde i den andra landsänden. Då hade det blivit salg för mig också
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Buttelina skrev 2009-10-26 22:05:20 följande:
    sååå nu har jag med fått ut liiite på t trist men nu är det gjort vad händer här då? pratar ni nya molo??
    Jag håller också på att försöka få ut lite på t, men det går sakta. Det finns ju så mycket annat skoj man kan göra, som att hänga här tex.. Men lite har jag hunnit med iaf..
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Zvartaliljan skrev 2009-10-26 22:16:27 följande:
    Jo har läst en hel del nu och jag ska kräva en sån där röntgen så de kan se lite, men tydligen inte helt ställa diagnos utan biopsi...men biopsi är ju gärna något jag undviker, men tror läkaren att det kan vara denna sjukdom så får de väl göra det också. För något är det...det är inte mjölkallergi...hon har ätit helt mjölkfritt o ändå gör det ingen större skillnad. Hon har ju haft problem sen födseln, först sa de kolik, sen struma, sen mjölkallergi och däremellan en massa annat. Inget har ju stämt och inga mediciner hjälpt henne. Men inte en enda gång har de röntgat tarmarna eller gjort någon koloskopi! Vi kan liksom inte fortsätta så här med lavemang var 3e dag, det skadar henne både fysiskt och psykiskt!
    Kräv att de kollar upp henne ordentligt! Efter att hon har haft problem så länge så kan man ju verkligen undra varför de inte har gjort det tidigare..
    Elias 070202 Ella 080920
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15