Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Olivers Mamma skrev 2009-10-13 21:44:50 följande:
    oj oj oj nu är det jobbigt för mig...har fått nys om detta"NOVA STAR LAGERUTFÖRSÄLJNING!14 & 15 okt kl 10-19. Industriv. 39 Sävedalen. Parkering grusplanen brevid ( kommer stå en skylt). Kort & kontantbetalning."
    oj tur jag har köpstopp och reseförbud då. {#lang_emotions_cool}
    Emeli Johanna skrev 2009-10-13 21:53:59 följande:
    Hon kanske kan se till att vinna den bara för att få bränna den på bål så kanske, kanske hon finner lite ro??
    usch då skulle jag se det som helgerån! Bättre bränna rosa döskallar *rys*
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian

dax för fika och gos med maken!

vi ses!

• Damien och Adrian
    jojoa75 skrev 2009-10-14 09:03:52 följande:
    gomorron alla!Håller verkligen med om katvig-priset.. tycker iofs att velouren är kanon, men bomullen tycker jag överlag är ganska medelmåttig samtidigt som andrahandsvärdet sjunkit jättemycket, som du skrev.. Kommer inte köpa mer bomull till ord.pris..
    Håller med, nya plagg på T går också billigt, vet själv att jag inte är beredd at betala många kronor - jag tycker bomullsplaggen blir sladdriga fort och fula faktiskt. Ingen bra kvalitet. Sen får de vara hur ekologiska de vill...

good morning girls!

Idag sov jag till halv tio, jag fick huvudvärk av all sömn. Ska iväg och kolla fosterläget idag, men han ligger som sagt på tvären än det är jag övertygad om.
  • Damien och Adrian
    jojoa75 skrev 2009-10-14 10:15:00 följande:
    mm det tycker jag med, o har mycket som matchar. Tycker den är dyr o har därför väntat in erbjudande, men surt att man inte kan utnyttja det!! Velourjackorna står inte som nåt undantag till erbjudandet..
    ring dem.
  • Damien och Adrian

Kikar in o kollar läget lite, jobbar på min semesterdag, det ni.

Jag ska sätta en massa betyg innan jag går på mammaledighet så det är bara att bita i det sura äpplet. Tar semester för at få vila, orkar inte jobba med alla krämpor längre.

Zvartaliljan skrev 2009-10-14 11:04:40 följande:
    Tack Ja det blir till att sälja en massa o sen hamstra som bara den på molosalgen Firade dock beskedet med att shoppa denna imorsewww.tradera.com/KATVIG-bodiesuit-i-st-56-NYSK...
    Fin suit liljan, jag försökte köpa en sån ny för ett tag sedan men den blev väldigt dyr, ser på nyskickpriset at den är eftertraktad än! Han blir fin i den!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-14 11:26:51 följande:
    Äsch.. Går o dammsuger   *terapi syssla*
    *cyperkram* ni gör rätt iaf!!
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-10-15 10:17:40 följande:
    Incomunicado, väl?
    japp, jag o Ängeln skulle ha samma dag, me hon hann först förstår jag nu när jag läser i tråden. hoppas allt gått bra! {#lang_emotions_gravid}

Hejsan! är på jobbet idag och gästspelar.

Jag var på mvc igår och lillpojken har vänt sig själv! {#lang_emotions_sunny} Damien var också sen så bm tror att det är gott om utrymme i magen helt enkelt. Han är inte fixerad än men som sagt det var samma med D så jag är inte orolig just nu iaf. Inget planerat snitt för min del i dagsläget med andra ord, 11 nov är det som gäller än.
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-10-15 11:10:50 följande:
    Hej!Å vad skönt att han har vänt sej själv!!!
    ja jag är så nöjd!

dax för att åka hem!
  • Damien och Adrian

Hejsan! Idag fick Adrian och jag komma hem, de höll oss kvar ett par dar eftersom det var snitt och för tidig födsel. Maken och Damien är och köper pizza så jag tänkte passa på att ladda in lite bilder från BB.

stolt mamma till Damien (070913) och Adrian (091016)
  • Damien och Adrian
    Pimm skrev 2009-10-19 16:30:42 följande:
    Ja vad kul med bilder:) Stort grattis till lillgrabben! Var det läskigt med snitt? Fast du hade kanske dina aningar.
    Det var mitt andra snitt - jag kan säga att jag inte ska ha fler barn, fast det hade vi bestämt redan innan. 3 snitt skulle jag inte gärna riskera.

lagt in lite bilder nu, måste äta snabbt o amma! Vi ses!
    stolt mamma till Damien (070913) och Adrian (091016)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15