Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tejja skrev 2009-10-11 17:41:31 följande:
    Tjenixen på er! Har inte varit tid över att hänga så mycket vid datorn på sista tiden. Men jag tänkte att jag skulle kika in en sväng och se hur ni har det! Något speciellt som har hänt? Kollade in BT och Smultron- Oj vad stor hon blivit lilla Lova. Och jeansleggings kan visst vara rätt baggy! Nästa NS-varning på dem...
    Jo men hon ser stor ut på bild men det är troligen hennes finska kinder som bidrar till det I verkliga livet väger hon 1kg mer än när hon föddes så det är ju inte konstigt att de för stora leggingsen ser baggy ut Jag längtar tills vi kan dra på ett par NS..
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Tejja skrev 2009-10-11 17:59:53 följande:
    Men hallå, jag tänkte köpa en beggad molooverall på T som en extraoverall. Går alla för priser som dessa, eller är det något extra fancy med denna? www.tradera.com/MOLO-vinter-overall-lila-grap...
    Just den lila färgen är poppis vet jag...
    Tejja skrev 2009-10-11 18:02:34 följande:
    He he he...jo, det är är ju allmänt vedertaget att kameran lägger på 3 kg. Nu menade jag inte stor, í gram räknat, utan mer i ålder. Tycker att hon snabbt gått från spädis till bäbis, om du förstår hur jag menar. Skitsöt är hon hur som helst!
    Åh hon känns fortfarande väldigt mycket spädis i mina ögon, pipfia hela nätterna{#lang_emotions_dreamer}
    Fast nu flinar hon mest hela dagarna iaf och nacken är på väg att bli stadig så jag längtar tills Bumbostol kan användas..
    Tack
  • Smultronhjärta
    LitenBlomma skrev 2009-10-11 19:50:20 följande:
    Hej tjejer! Slänger in en fråga, hoppas att någon vet. Köpte denna fina Kik Kid overallen som Ida skulle ha nu i höst men den är för liten Får sälja den istället, kan man få tag på en större storlek? Detta är 62.
    Eleraff har en 68a
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-10-11 19:54:54 följande:
    Smultron - tack för bilderna Ser ju jättebra ut!

Ja det var visst mer luft där än vad jag kom ihåg-funkar till och med sufflan för Max
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-11 20:00:44 följande:
    Hej
    Hej!

Vad du har varit saknad
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-10-11 20:06:06 följande:
    Vilka sötingar i BT!
    Tack
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-11 20:06:54 följande:
    Söt du e då Nja... Livet har varit roligare kan man säga... Förutom mitt avskyvärda X så uppdagades mitt i vår bostadsförsäljning en hemsk sak.. Förra ägarna har ett lån kvar med denna lägenhet som säkerhet, dom själva är överbelånade och kan inte betala.. Kortfattat har vi hamnat i en ekonomisk kris då vi äger bostaden, så vi har fått en skuld på en halv miljon kronor som inte är vår, vi får inte sälja bostaden, vi sitter helt låsta... Helt fruktansvärt och vi jobbar på med skuldfrågan dagarna i ända..
    Nämen uscha då..Hoppas verkligen att ni hittar någon lösning snart, nu när ni är så nära att komma därifrån!
  • Smultronhjärta

God morgon!

Här det fullt ös redan,Max och kusinen röjer fritt eftersom maken och svågern har dammat av mitt gamla Nintendo 8bitars
    Jag och Lova måste till Apoteket och fixa näsdroppar-hon är såå förkyld stackarn

Buttelina skrev 2009-10-12 10:16:50 följande:
    jag har kommit fram till en sak!!! ALLA suitsen ska rensas ut  ska behålla en eller max 2  fyy vad hemskt
    Samma sak här..även om med djur åker i Lovas växalåda
    Ska du inte ens ha kvar Katvigs 98:or?
  • Smultronhjärta
    saturnina skrev 2009-10-12 12:22:17 följande:
    Nu har jag reashoppat på Busloppan.
    Vad blev det?

Jag var där inne och vände men gick ut igen
  • Smultronhjärta
    högbergarna skrev 2009-10-12 12:27:19 följande:
    Hur kommer man till sidan där man kan beställa? Hamnar bara in på en bild o kan inte komma vidare! Det är ju DEN tröjan!!! :)
    Men visst skulle du ha 98? För den finns inte där
    skurk-kids.jetshop.se/
  • Smultronhjärta
    högbergarna skrev 2009-10-12 12:30:30 följande:
    Nää det fanns ju ingen kvar! :( Hittade ett sätt att ta mig in! Något positivt iallafall.. Dagis sa att det gått bra på fotograferingen. Spännande väntan nu då! :)
    Men ej sikke lejs helikoptertröja är ju fin annars och har samma färgsättning ungefär{#lang_emotions_dreamer}
    Du kanske skulle beställa en sådan istället?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15