Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tasha78 skrev 2009-10-19 16:54:03 följande:
    jag måste fråga gör man snittet på samma ställe då alltså i det första snittet
    på samma ställe men nedanför typ så att de kan ta bort lite av den gamla ärrvävnanden när de syr ihop en. Det blir nästan osynliga ärr.
  • nikki2006
    Tasha78 skrev 2009-10-19 17:04:06 följande:
    fast jag hoppas att det blir vanligt nästa gång vist när jag tänker efter var snittet perfekt ändå men isåfall ska det vara planerat inte akut
    jag fick akuta snitt båda ggr Kämpade på hårt men bebbarna ville inte ut den naturliga vägen. ibland har man ju inget val tyvärr.
  • nikki2006
    Tasha78 skrev 2009-10-19 17:08:19 följande:
    jag måste bara fråga en sak till hade ni det bubbligt på vissa ställen där ärret är
    nej inte bubbligt direkt men om man känner noga så kan man känna att det finns lite mer ärr vävnad på vissa ställe. Men mitt är helt rakt och inte bubbligt
  • nikki2006
    Incommunicado skrev 2009-10-19 21:40:30 följande:
    Tack alla för fina gratulationer!  Adrian föddes natten till fredag och det blev som sagt akutsnitt, jag kände mig hyfsad redan på lördag o ville hem, men eftersom han är för tidigt född (4 v) så behöll de oss ett par dar. Tur det, för det var mer vila där än hemma, Damien är i en intensiv fas, suck... *dödstrött redan* trist bara att vi har så taskiga familjer båda två - vi fick knappt hjälp över förlossningsnatten av svärfar, dagen efter ett par timmar bara sedan har maken fått vara hemma och bara tagit med Damien i några stunder, han river sjukhuset tyvärr.   i helgen ska min mamma komma efter mkt tjat och gnissel, vi behöver få lite hjälp att komma iordning, Andreas får ju göra så mkt hemma, jag har ont efter operationen och vill inte få bråck.Jo Damien är glad i sin bebis, han "hjälper till" med blöjbyte och håller blöja (står på toa o kikar bredvid) och klappar gärna bebis, man får ha lite koll men låta honom vara med. Jag riskerar inte ett tredje snitt, men förstår de som gör det - men jag är 37 år, jag är inte 20.  Man vet när det är dags att lägga av...Favvisoutfit är definitivt molos bilbodysuit, han är bedårande i den!
    Han är verkligen jätte söt din grabb Tråkigt att du har så negativa vibbar av snitt. Mina har faktiskt gått jätte bra. Förstår ditt beslut att inte skaffa fler barn men vill bara nämna att jag inte heller är 20år utan fyller 35 nästa år
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2009-10-19 22:15:55 följande:
    ja så känner jag med faktiskt! dalmatinerna går bort nu ser jag.. och som du säger blir lejonen för mycket.. ja det får nog bli katvig velour och molo regnbågar
    jag tycker regnbåge till bia och orange velour med regnbåge tights till isa
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2009-10-19 22:19:27 följande:
    tack alla!! ni har övertygat mig det blir katvig velour och molo regnbåge. ska jag ta turkos velour eller ska jag ta orange? eller ska jag kanske ta turkos klänning på isabel och orange velour på lillebror? så det inte blir övermatchade
    jag tycker orange på isa och bia Superfint ju
  • nikki2006
    seadwarf skrev 2009-10-20 10:48:54 följande:
    men åhh .. den bilden hade jag faktiskt inte ens sett .. lillpluttan.. hehe..
    jag såg den idag, sötnosen där
  • nikki2006
    SmillaMilla skrev 2009-10-20 11:47:48 följande:
    Tack vänner!allt känns bara skit just nu, vill bara lägga mig i sängen o aldrig mer gå upp. Men måste ju hämta barnen på dagis snart och sambon är på resa. FY!
    kramar om lite jag med. Känner så med dig{#lang_emotions_heart}En baby är ändå en baby även om man inte planerat att få fler. Gråt du så mycket du behöver och låt detta ta lite tid att komma över. Du är fullt normal som känner såhär{#lang_emotions_kiss}
  • nikki2006
    JuliaochNelly skrev 2009-10-20 12:09:00 följande:
    NIKKI vart hittade du jackan?
    vilken jacka, katvig eller hummel???
  • nikki2006
    JuliaochNelly skrev 2009-10-20 12:09:00 följande:
    NIKKI vart hittade du jackan?
    katvig jackan köpte jag på luckylittleme tror jag det var och hummel på pluddevutt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15