Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-30 19:21:46 följande:
    Nä, här har dom inte grävt nåt.. Alla är lediga här i dessa tider, man får inte tag i nån, inga hantverkare eller nåt..Jag testade kommun idag men som sagt... ALLA är lediga Då ska vi rikta värmen ditåt kanske? Vi har den nu blåsande mot vattenmätaren och rören runt den.
    Borde funka runt vattenmätaren enligt gubben. Är rören in till huset nedgrävda ordentligt?
  • LA Woman
    barbamor skrev 2010-01-05 09:39:18 följande:
    Hej tjejer! Nu återkommer jag med några molooverall frågor. Var nere på stan i går och letade, men allt var slutsålt... Skulle det inte vara lågkonjunktur??? Folk har visst shoppat vinterkläder som galningar i år  Efter att ha sett den fina bilden på tjejen i regnbågsmolo har jag knappt kunnat sova i natt utan funderar på hur jag ska få tag på en sådan. Funderar nu lite på om dessa har funnits alla år? Har hittat en, men den är mossgrön i ränderna och inte lika fin som den ni visade i går. Den som jag "fick" 06/07 var i klara färger. Fanns det någon overall förra året i regnbågsfärger och var den i sådana fall mossgrön eller klargrön?
    07:an var väldigt klar i färgerna, den gröna randen var limegrön (finns bilder i mitt galleri på jacka och overall från det året)
    08:an var mörkare och inte lika klar i färgen, den blå randen var mer lila
    09:an är klarare i färgerna igen men inte lika färgstark som 07:an, i år finns chockrosa som rand i.

Hoppas du blev något hjälpt
  • LA Woman
    barbamor skrev 2010-01-05 09:51:29 följande:
    Oj vilket proffs!Låter som att 09 är finast eller. Vilken overall har tjejen som ni visade upp i går? Hur är det med storlekar? Från vilket år blev de "mindre!"/normala i storlek?
    07:an var stor i storlek, 08:an normal skulle jag säga, hur årets är vet jag faktiskt inte....

Detta är 07:an, min favvo
  • LA Woman
    barbamor skrev 2010-01-05 09:55:01 följande:
    Åh gud va fin! Plåga mig inte!
    Sorry {#lang_emotions_embarassed}
    Busbellan skrev 2010-01-05 09:56:03 följande:
    Den som jag visade på bild på min tjej är en från -08, jag tycker den är jättefin i färgerna. Gillar inte årets regnbåge lika mycket
    Hittade just din bild och tyckte att det såg ut som en 08:a men det är såå svårt att se på bild!! Så det var bra att du hoppade in och svarade då
  • LA Woman
    barbamor skrev 2010-01-05 10:02:06 följande:
    Men spana på T till hösten. Tror ni inte att det blir mossgröna då som folk har reabunkrat nu och på salgen. Eller har ni inside info? Vill ha till min kille som ska vara c:a 1 meter nästa vinter. 104 får det bli!
    Jag har spanat på några 07:or i år på T så de brukar dyka upp då och då, köpte till slut en orange från det året i storleken större än tösens regnbåge eftersom jag är osäker på om hon kan ha den hela säsongen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15