Greksmurfen skrev 2009-11-19 11:20:00 följande:
trodde det.... nu till natten så testade jag att bara ge mollipect som ja gett under dagen, vilket var ett stort misstag =S.... han hostade så han höll på att kräkas =(å man hörde där kruppaktiga med =( ävwn om det inte låter lika illa som innan... så det blev till att ge han lepheton.desentholen den hjälpte iaf.. tog ju en stund men sen så fick han iaf sova rätt bra...hur läge har hosta å så hållt i sig på din lillgrabb??.... läkaren när vi var på barnakuten i sön åd han fick inhalera, trodde ev att han kan var på väg attutveckla astma med=S.... men det får tiden avgöra ådet lä man märka nu i vinter sa han.... men tro att har de känsliga luftrör så är de rätt lätt att dra på sig astma med.. det har väll din kille va?både astma å krupp?
Nej här började det igårkväll. Somnade vid 19 i mitt knä framför tv:n och vid 21 var det kört. Pang bom bara utan minsta förvarning eller "försämring" han blev tokdålig på en gång. Läskigt..
Så vi satt invirade i duntäcke och mössa på altanen och "tittade på natten" inatt Ibland får man vara klurig med de små

Ett tips om Maxen har jobbiga nätter! Hjälper ganska bra faktisgt.
Ja han har både krupp och astma, började med krupp här också. Hoppas Max klarar sig!

Zvartaliljan skrev 2009-11-19 11:24:37 följande:
Usch vad alla är sjuka då Krya på kram till alla sjuka små barn och trötta slitna mammorHemska tider detta med allt som går nu...och helt otroligt, men Maia är inte ens det minsta förkyld Hon har "bara" sina magproblem nu, annars verkar hon må jättebra. Astma, krupp och allergibesvär är hon helt befriad från för tillfället *peppar peppar*. Kaaaaanske hon börjar växa ifrån det *HOPPAS*
Ååå Hoppas hoppas, hon har ju haft det så himla jobbigt!!
*håller tummarna*
ängeln83 skrev 2009-11-19 11:25:31 följande:
Näääh, jag fungerar lixom inte utan kaffe, speciellt såhär på morgonen, jag vaknar lixom aldrig om jag inte får mina 2-3 koppar morgon kaffe Orkar inte dra iväg till affären heller så jag får snällt vänta tills gubben kommer hem.Det är bra med Meja, o ja hon växer, är ju fortfarande ganska så liten men betydligt större än när hon föddes, skulle tippa på att hon väger runt 3,2 kg nu *stooooora sejjan* Liam är stolt storebror men man märker ju att han testar, men får han bara uppmärksamhet så går det super bra
Hehe du är som jag, minst två koppar för att ens ta mig till jobbet där jag sätter på bryggaren det första jag gör
Naaw klart han är stolt *gosis*

Skönt att det funkar så bra!
HiHi stora tjejen? Oliwer har aldrig varit så liten

Stoor kille redan när han föddes!