• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-10-15 13:25:07 följande:
    Hej hej! Tillbaks från liten shopping runda. Blev inte så mycket danskt. Bara ett småfolk kanin linne till 70%. Men så hade Kappahl fina velour plagg. En rosa velour kjol i molo kopia. Före endast 9 e. Och jättefina velourbyxor i turkos. Ett litet tips bara. Men nu skall jag nog förlänga mitt plus så att jag också kan lägga in lite bilder i bt igen
    www.kappahl.com/ProductImages/KAW_214544_F_1.jpg
    dom menar du?? sååå fina!!!
    fanns lila o rosa med.. e det 3 för 2??? spelar roll, bra pris!!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

www.kappahl.com/ProductImages/KAW_212787_F_1.jpg

eller dom till större?

känner att jag måste besöka kappahl snart igen!!!
    var jättelängesen jag va där.. har inte tyckt de har nåt fint sista tiden faktiskt.. eller.. sista mån rättare sagt...
    men de va suuperfina!!!
    såna måste vi ha!!!

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    SmillaMilla skrev 2009-10-15 14:07:54 följande:
    Här är de omtalade kappahl velourisarna. Passar super tll pussel
    o jag som inte gillat pussel innan.. men så fint ihop!!!
    måste nog leta pussel med ser jag
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 16:24:13 följande:
    Kikar in en snabbis mitt i matlagningen Kikade in hos Ängeln och det verkar som hon fått en liten tös nn gång i natt   Man har ju oroat ihjäl sig!!! *återgår till middagen*
    men nej va kul!!
    o hon som sa pojk hela tiden
    liten liten bebis {#lang_emotions_kiss}
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Buttelina skrev 2009-10-15 17:09:47 följande:
    har fått sms från ängeln, hon hade tydligen skickat innan som inte kommit fram men nuu så en liiiiten meja 2365gr och 43cm  båda mamma och dotter mår bra och de är förmodligen hemma om tre dagar
    men vilken liten liten minibebis
    skönt att allt gick bra, o att de slipper ligga kvar!!!
    men problem o hitta "fina" kläder nu kanske
    vet knappt om de görs mindre än 50?? de kommer ju va jättestora på den lilla plutten..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    saturnina skrev 2009-10-15 17:31:47 följande:
    De växer ju rätt fort...
    jo visserligen....
    men inte alla bebisar =))

ett par kompisar till oss fick en minibebis på 2600 nåt o 46 lång.. o hon växte långsamt läänge.. =)
    kunde ha 50 när hon va 3 mån typ.. 68-74 hade hon när hon va 1 år
    nu blir hon snart 2 o har 80-86 på kläder

så de e olika..
    mina har dock växt ganska fort i början =) men 50 va stort i början med.. (dock bara 2 veckor, sen satt de bra)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    saturnina skrev 2009-10-15 17:44:04 följande:
    Ojdå - ja det var långsamt. Jag tycker mina har växt ur sina favoriter alldeles för snabbt. Förutom lillan då. När jag var på en Liten Sveastar utförsäljning häromdagen så köpte jag ett set i stl 80 som hon hade på dagis igår. Hon är 2 år.
    oj.. tror inte min kan ha nåt 80 längre =)) jo.. nova star hooden kan hon nog ha än.. 
    o nån molosuit *sitter precis nu*
    annars 86 bara =))

kan säga att de va kontraster till deras andra barn.. de har varit klumpar som typ börjar ha 62 med en gång hon hade inget mindre än 62, då hon va säker på o få lika stort barn som innan.. min tji fick dom
    så hon fick vika upp det hon hade*skrattar* o de va inte fint...
    så de köpte en hel del i 50 o 56 sen.. vet att hon hade 44 i en del med.. =))
    hade en lurvig overall från lidex vet jag, i 62, som de tänkt ha under vintern (hon kom i slutet av nov) men hela bebis försvann typ i den
    såg rätt kul ut..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Buttelina skrev 2009-10-15 17:39:01 följande:
    jaa kläderna kommer vara suuperstora!! kanske nån mini idat i strl 44 funkar
    sa inte nån att ej sikke lej suit va små i 50 ??
    jaja..  *avis* men skönt att hon slapp ligga kvar!!! det hade hon ju mycket i tankarna.. =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    saturnina skrev 2009-10-15 17:50:24 följande:
    Nej hon har egentligen 86/92, men eftersom hon är så smal så funkar det. Det var en kortärmad velourtunika med med stars + muddbyxa till. Jag tror byxorna är ganska långa i storleken eftersom det är mudd.
    ja, det låter som stor stl o det låter fint!!
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15